Gå til innhold

Når pumpe? Han tar alt jeg har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bort noen timer på søndag, og MÅ pumpe meg. Har bare gitt ham flaske 3 ganger før, og da har jeg klart å skvise ut nok til ham. For tiden spiser han som en hest (12 uker gammel), så jeg skjønner ikke når jeg skal få pumpet meg. Hver gang brystene er ganske fulle, så skal han ha mat, og han tar med seg rubbel og bit føles det som. Jeg har nok mat til ham, for han er mett og fornøyd, og legger godt på seg, men jeg skjønner ikke når jeg skal få punpet?!! Er klar over at det produseres mer jo mer som konsumeres, men kan jo ikke pumpe rett før han skal ha måltidet sitt...

Er det et alternativ å kjøpe mme? Er dette noe de bør vendes til, slik at det er dumt at jeg reiser bort (blir borte i 6-7 timer, så det blir 2 måltider) og pappaen sitter der med en melk babyen kanskje ikke vil ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må pumpe den ene mens han spiser den andre på morgenkvisten. Evt pumpe den ene før han spiser da. Bytt bryst hver dag. Han kan få fløtemelk fra den puppen når han er ferdig med den første. Spesielt nå som du er i økeperiode! Over helgen har du sikkert i bøtter og spann, typisk det!

Hvordan er ståa på allergi og andre immunsykdommer i familien? (Ang valg av mme) Flaskeposten.org har oversikt over de forskjellige typene, husk at hvis du kjoeper allergisikker mme som er dyr, så kan den porsjoneres opp og fryses!

Skrevet

Hei Expat

Hva skulle vi gjort uten deg? :-) Tusen takk for svar. Føler at jeg sitter med to "vrengte baklommer" etter hvert måltid for tida.

Når det gjelder allergi har jeg selv allergi mot pollen (hassel, or & bjørk, den vanlige kombinasjonen). Ellers tror jeg det skulle være fritt for annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...