Gå til innhold

Tynnere enn før jeg ble gravid

Anbefalte innlegg

Litt mage her, 16 + 3 i dag. Men jeg har krympet en del andre steder. Kommer faktisk nettopp inn i to bukser som jeg ikke kunne bruke før jeg ble gravid...så temmelig motsatt situasjon av mange andre. Tror jeg har gått ned 4-5 kg, mye pga ekkel halsbrann. Men jeg har heldigvis litt å ta av...hadde aldri trodd at graviditet skulle bli en slankekur for meg! Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8957691-tynnere-enn-f%C3%B8r-jeg-ble-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yep, jeg har alltid først gått ned noen kilo (rundt 3 / 4 med de 2 eldste, ikke så mye med nr 3 og denne gangen) før jeg begyne å legge på meg igjen. Jeg går også lett ned en buksestørrelse helt i begynnelse av svangerskapet før jeg begynner å vokse.

Men ikke med de 2 siste altså, men det er ikke så rart heller... blir jo mye fortere stor også... hadde tydelig mage i uke 8/9 og er ganske stor nå, men musklene er vel ikke fullt så stramme lenger etter 4 svangerskap da :-(

Ja jeg har gått ned 5,5 kilo... Skyldes gjerne kvalme og kjøttaversjon, noe som heldigvis har avtatt. Har begynt å legge litt på meg igjen, men er enda ikke tilbake der jeg opprinnelig var. Er 19+1 i dag. Magen begynner endelig å poppe litt frem, selv om den fortsatt ikke er veldig synlig.

Jepp,har gådd ned 8 kg,grunnet mye kvalme og koppkast! Begynte ganske tidlig med gravid bukser,men di bare henger å slenger nå.Bruker vanli klær nå,di jeg brukte før jeg ble gravid,men kjenner at di også er noe større =) Er i uke 18nå å har begynt å få tilbake den fine store magen min :o)

Da er det ikke bare jeg som har raset ned noen kilo, gått ned ned 4 kg fra jeg ble gravid til sist jeg ble veid.Spiser normalt og er sånn passe usunn. Magen bare vokser, men har ikke vært noe særlig problemer å komme inn i bukser som er lave i livet, men nå i 20 uke er det tross alt litt mer behagelig med mammabukse. jeg som var redd for å legge på meg en masse :)

Annonse

Godt at det ikke bare var jeg som ikke gikk ordentlig opp i vekt.

Jeg gikk ned 5 kg de 3 første mnd. pga. kjærlighetsorg.

Nå er jeg i uke 18 og fremdeles -2 kg fra startsvekta. Slank i utgangspunktet 60kg og 170 cm høy. (58kg nå). Ikke mulig å se at jeg er gravid.

Jordmor sa at jeg ikke måtte bekymmre meg for det, nurket tar det den trenger!

Gleder meg til å få en fin mage en gang :) Veldig glad for at jeg sannsynligvis ikke kommer til å bli alt for tung, må jo se på det positive. Trøster meg med at barnet tar den næring den trenger fra meg! Får i meg mulitivitamin pille og d-vitaminer helt fra starten av svangerskapet :) og nå koser jeg med maten igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...