Frk. Lykke Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Etter tips fra dere skal ingefær være bra mot kvalme. Min samboer dro i går på en helsekostbutikk. han fikk vite at kapsler ikke skulle brukes for gravide. De var fri for tyggetablettene. Han dro videre til neste butikk. Der fikk han vite at han kunne velge mellom de to typene. Han kom hjem med tyggekapslene ( SOLARAY, Ginger Trips). Motstridende informasjon... Hva spiser dere????? Klem fra meg som i dag er 7 uker på vei og svært KVALM
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Prøv ingefær te,smaker godt og tror ikke at det er noe farlig for fostret.Spørr hva de mener på helsekost. Du ble kanskje ikke noe klokere,men vet at ingefær te er godt og lindrer kvalme.-) Lykke til i svangerskapet!
blomstenogbien Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Var på helsekosten igår, og kjøpte meg kapsler. Men hun på helsekosten presiserte at det under svangerskap ikke måtte tas mer enn to per dag. (Vanlig dose ifølge pakken var opp til ti per dag...) Krysser fingrene for at dette virker for meg 6+4 idag
Frk. Lykke Skrevet 14. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2007 Flere som har noen meninger??? vil ikke bruke noe som kan være farlig. Min samboer fikk beskjed om at inefærkapsler ikke skal brukes av gravide, men tygetablettene i samme serie var ok. Hmmm. Er så kvalm... Er 7+1. Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå