Gå til innhold

Tussi

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for i går ja! Så hyggelig å ha noen å trille med! Maja trivdes godt i bassenget. Hun smilte ikke, men var stor i øynene og pludret litt innimellom. Det var bare fem andre barn også, så det var veldig hyggelig. Hun ble dødsliten etterpå - sovnet i ni i går kveld og våknet halv sju i dag tidlig! Har ikke sovet stort i dag, men jeg kan vel ikke klage på det :-)

Oj, ja skal de sove så lenge så er det jo absolutt verdt å gi de en stor dag å sove litt på :-) Skal absolutt tenke litt på babysvømming vi også, men den kolikken har liksom ikke gjort det så fristende enda. Men er den over så er jo ingenting bedre enn det.

Mia likte tydeligvis turen vår hun også, sov i 7 timer i natt. Hurra det er jenta si hehe.

Babysvømming høres bare så kult ut og jeg vil gjerne prøve etterhvert. Har hørt at det er noe på Ammerud? Får vente til vesla blir litt større før vi prøver oss.

PS: si i fra om neste trilletur, da vel. Jeg bor jo rett borti "høgget" for dere. Har vært på et par treningsturer alene nå og det hadde vært moro å trille sammen med noen i nabolaget etterhvert.

Hei hei:)

Vi var på babysvømming for første gang i dag vi også, og det var kjempemoro! Vi går på formiddager på Babyswim på Hovseter og vi var totalt 5 babyer i alder 3-5 mnd. som badet og sang:) Knøttemann var også helt utslitt av alle de nye intrykkene og sov godt i bilen på vei hjem. Gleder meg til neste gang så dette kan absolutt anbefales:)

Annonse

Hvor er det du bor?

Jeg bor på grorud midt mellom ammerud og romsås....den veien som går opp til badedammen :-)

Tenkte også på å melde meg på babysvømming på ammerud, men de starter ikke opp nye kurs før i august...tror dere hun er for gammel da? er jo 5mnd da....

er også klar for trilleturer....:-)

Hei

Jeg bor på Fjeldstad på Ellingsrud og er gjerne med på trillings i området. Hadde vært koselig om vi fikk til en trilleturgjeng også.

Har sett på sidene til badeymfene.no og selungene.no og begge har kurs på Ammerud. Ser ut som August er neste mulighet for oss, gitt. Tror ikke de er for gamle da, og kanskje jeg kan få av noen kilo før den tid også...håpe håpe.

Ja, trilleturer bør vi abselutt prøve å ta sammen. Vi er ute og går hver dag, og det er jo litt kjedelig etter hvert å bare trille alene.. Hyggelig med selskap!

Vi meldte oss på babysvømming på noe som heter Neptuns barn. Visste egentlig ikke mye om dem, men tok sjansen. De holder til på Kantarellen på Mortensrud. Virket veldig ok. Det var også folk der som hadde vært på kurs tidligere, og det må jo være et godt tegn at de kommer tilbake:-)

Det kan være et tips å ringe rundt hvis det står at kursene er fulle. I hvert fall fikk vi plass likevel. Vi ville gå på kveldstid, slik at pappaen kunne være med også. Da var det mye fulle kurs, men vi fikk lurt oss med:-)

Vi kan jo avtale litt på neste treff angående trilleturer :-)

Og babysvømming, vi har også tenkt oss på det etterhvert, men må nok vente til høsten.

I dag har vi vært ute og kost oss i vårsolen, Mia i Babybjørn bæresele på magen til pappa...vi gikk i hans gamle nabolag og gjett om han var stolt ;-)

Håper dere andre også har hatt en flotters helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...