Gå til innhold

Noen som har velget kjønn i Russland??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm,ingen juks her!!....

De bruker en behandling som kalles PGD.

ER 97% sikkert.Jeg har kontakt med klinikken,og de har hjulpet MANGE!!!!Norske også!!:)

Og når de sjekker kjønns-kromosonet FØR de setter det befruktede egget tilbake i livmoren,er det jo så og si 100%!!!!

Kan få sjekket andre kromosoner også,for sykdommer.

Er det kun jeg og mannen min som tør å ta det STORE skrittet,og gjøre drømmen vår til virkelighet???!!;)

Annonse

Dear Anonym

Jeg her ingen option en PGD til å bli mor, fordi jeg en translokasjon y kromosomer, har prød på naturlig måte 4 ganger som endte på missed abortion, en PGD, min ebryo kunne ikke feste seg, og vet ikke hvorfor, de fant bare ne bra embryo, og skal beynne alt på nytt har mange håper,

de fleste jenter her på forum har diffculties til å få barn (forkesjellige grunner) og bare få av oss har genestiske problemer, i dette landet PGD er forbut på grunn av molaske og eitske grunner, men en av dem er at de er redd at PGD kan brukkes som en tool til å vege kjønn til barnet, som for min del bare med den mirakel til å få et barn at nok, og spiller ingen rolle hvis den er jente eller gutt,

vselv om jeg respektere andres opinons, vær så snill have a little consideration,det er vond til dem som meg trenger PGD til å finne en frisk embryo, det spiller ingen rolle hva er kjønn, hvis den er frisk og kan feste seg,

lykke til

Til ALONDRA.

Er lei meg for at innlegget mitt går utover følelsene dine.

Jeg vet jo det at mange prøver å få barn,uten så mye hell..

Men når man har flere barn av det samme kjønn,så er det klart at vi ønsker oss et av det motsatte.

Dessuten er mannen min under utredning an en underlig muskelsykdom,som rammer for det fleste gutter.

Spørsmålet nå er om sønnene mine har arvet denne sykdommen..

Har de det,så vurderer jeg å få hjelp til å føde et pikebarn som ikke er bærer til denne sykdommen.Alle vil jo ha friske og raske barn,men det er ingen selvfølge.,så lenge naturen skal bestemme.

Så,nå vet dere litt mer om min situasjon.Håper å få litt mer forståelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...