Gå til innhold

** dreamer og m-janne's skravletråd!! **

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjoheii. :o)

Lager en ny tråd, jeg..

Oppdatering; Mensen er ikke her.. mensensmertene har jeg heller ikke kjent noe til så langt idag. *jippi*

Trodde egentlig at mensen hadde kommet idag tidlig når jeg våkna, fordi jeg var øm i hele magen og hadde liksom litt vondt fra høyre nedre del av magen til høyre nedre del av ryggen. :P Tvers igjennom liksom. Men ingen mensen var kommet. ;o)

Har faktisk vært litt på og av kvalm den siste timen. tar det som et godt tegn. ;)

Hvordan er det med deg da? =) Mange symptomer ute å går? ;o)

Vi skal teste imorgen, ja? ååhh..jeg gruer meg. :-/

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh..NÅ kjenner jeg mensensmertene. Tipper at mensen kommer idag. Bare føler på meg at det skjer. :-/ Time will show...

Skrevet

mensen har meldt sin ankomst, så her er det ikke vits til å ta noe test.. Lykke til :o)

Skrevet

Hei=)

Sorry at jeg ikke har fått svart før nå. Var på jobb i natt og har sovet i hele dag;-P

Å nei så kjedelig at mensen kom!!! Dumme dumme tanta *kjefte* Neste gang SKAL det klaffe!

Tror mensen er på vei her og. Har vært helt rar i dag med menssmerter og skjelvinger, så tanta kommer nok som bestilt i morra. Men håper jo fortsatt. Skal teste i morgen, gruer meg skikkelig.

Hvis jeg tester positivt, så må du komme etter så fort som mulig. Da skal du få en gigantposjon med babystøv av meg. Hvis jeg tester neg, som jeg mest sannsynlig gjør, så kan vi følge hverandre opp fram til neste IKM. Og da SKAL det bli spirer på oss begge=)=)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...