Gå til innhold

Peppes Elverum 19.04. klokken 17.00 hvem kommer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer gjerne:)

Håper flere melder seg på også!

Skrevet

wow!!!! Så flott! :) :) hadde egentlig ikke regnet med så mye respons så jeg var litt redd for å bli sittende alene på et sånt stooort bord! hehe. Men da slipper jeg hvertfall det!!

jeg håper det kommer en del jeg også får vi får dannet en gjeng. det er mye fin støtte i en sån gruppe. :) :) :)

Skrevet

Hei!

Vi er to fra Hamar som kommer:o)

Hvis det er noen flere fra hamar som har lyst til å være med har jeg plass i bilen:o)

Skrevet

Hei!! har veldig lyst til å komme!! Men har ikke lappen så jeg er avhengig av at samboeren min kjører meg. Hvis dette går, så kommer jeg :) kanskjej eg eventuelt kunne sittet på med noen på tilbaketuren til Hamar?? Vi får se :)

Skrevet

Hei!

Vi som skulle komme fra hamar kan desverre ikke komme i dag allikevel. Håper dere får et hyggelig treff og at vi kanskje sees neste gang det er treff.

Skrevet

Hei hei!

Jeg er litt pysete av meg, men har igrunn lyst å ta meg en tur.. Hvor gamle er dere som skal, og er dere førstegangsfødende? :-)

Skrevet

Jeg er 24 år og førstegangsfødende. Dette er nytt for meg også, men tenk å koselig det er å bli kjent med andre i lignende situasjon! Synes du skal ta turen j:) Jo flere, jo bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...