LilleMamsen Skrevet 13. april 2007 #1 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har vært sykemeldt tom uke 17 pga at jeg har vært helt utslitt. Jeg har ikke klart å være sammen med andre eller å holde en samtale gående. Litt lite action de siste ukene (månedene) med andre ord. Jeg begynte 50% på jobb denne uka. Det var utrolig godt å treffe alle igjen, men sinnsykt slitsomt. Jeg kan greie 2-3 timer, men både ons og tors har jeg blitt litt lenger (50%=3t45min), og blitt så sliten at jeg bare begynner å gråte. Jeg greier ikke å komme meg på bussen eller banen hjem, og ender med taxi. Når jeg har kommet hjem har jeg sovet i to timer, våknet med hodepine og vært så sliten at jeg har ligget på sofaen resten av dagen. Fornuften min sier at jeg ikke klarer å være på jobb. I alle fall ikke 50%. Men jeg synes det er vanskelig å innse det. Jeg har så mye jeg gjerne skulle ha avsluttet. Alternativet er å jobbe feks 20%- men blir det egentlig noe bedre? Jeg kommer til å være noen timer et par ganger i uka og bli enda mer frustrert over alt jeg ikke rekker, og føle meg utilstrekkelig når det kreves mer. Er jeg på jobb en dag, klarer jeg ikke noe mer- skal det være slik i fem måneder til? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956796-sliten-og-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tululah82 Skrevet 13. april 2007 #2 Del Skrevet 13. april 2007 Hei LilleMamsen! Jeg syns du skal lytte til kroppen din og innse at det beste for deg er om du øker sykelmeld din, evt går tilbake til full sykelmeld. Jeg forstår veldig godt frustrasjonen din! Hvis du kan få arb.giver til å tilrettelegge tingene litt for deg så du slipper å stresse sånn kan jo det og hjelpe. Det er sikkert bedre for arb.giver at du er der et par timer om dagen, enn at du ikke er der.... Men uansett, lytt til kroppen!!! ikke slit deg ut forgjeves! Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956796-sliten-og-usikker/#findComment-8959922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EK78 Skrevet 13. april 2007 #3 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg er helt enig. Du må lytte til kroppen din nå og tenke på den lille i magen. Du får ingenting igjen for å presse deg for hardt, bortsett fra at du blir enda mer utslitt....og er det egentlig verdt det da? Jeg har vært sykemeldt siden uke 10 og syntes også det var veldig frustrerende, men har innsett at man må prioritere annerledes. Nå har jeg en fra før + tvillinger på vei, men uansett må man tenke på seg selv og lytte til kroppen. Har ikke du det bra så merker babyen din også det. Du kan jo kanskje vurdere å prøve aktiv sykemedling. Uansett; lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956796-sliten-og-usikker/#findComment-8961536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå