Gå til innhold

hmmm-moden, jeg?

brummemamma-

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. I mange kretser føler jeg meg ung, men på terminklubbsiden var det litt anderledes ja, så litt kjekt med denne debatten. Jeg er 35, og 6.uker på vei med mitt første barn- veldig spennende og veldig veldig skummelt og. Vi planla ikke barn- følte det var litt tidlig, siden vi ikke har vært sammen et år enda (men har kjent hverandre i mange og føler oss veldig sikre så ..) - men var vel ikke veldig forsiktige heller, og så uteble mensen etter bare litt slumsing og et par utløsninger i såkalt sikker periode.Testet positivt tirsdag og i dag, og selv om det ikke var planlagt gleder vi oss veldig nå. Føler oss egentlig veldig priviligert, siden det virker som om vi fikk det til veldig fort. Jobbmessig var timingen svært dårlig, men det ville den nok vært nesten uansett, så lar ikke det hindre gelden- og vi har nettopp kjøpt ny leilighet og skal flytte inn sammen til høsten, så det passer bra- blir ikke bar på det ekstra soverommet som planlagt, men mye kjekkere med barnerom :)

Elelrs er formen fin, selv om man jo er nervøs- kanskje særlig som ikke helt ung og første gang.. har murring og litt mensaktige spenninger, men har konkludert med at det er normalt... ingen teng til blødninger, men økt utflod..treg mage og veldig ømme litt voksende bryster.. så føler meg veldig gravid, blomstrende og litt, trøtt men mest bare glad og lykkelig!

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit!

Moden, ja, det er vel alt etter situasjonen. Jeg er enig med deg, at på terminklubbsidene føler man seg veldig "moden", men sånn ellers i livet føler jeg meg akkurat "passe". Kunne sikkert ha vært bra å få barn tidligere også, men nå ble det en gang slik at jeg måtte passere 35 før det kommer en liten en til oss. Gleder oss veldig, og for mitt vedkommende er det ikke lange tiden igjen, har akkurat gått ut i permisjon i dag og har 3 uker igjen til termin!

Så spennende med ny leilighet. Ja, da kan dere tenke på barneværelse allerede nå, det blir vel litt en litt annen stil enn om det hadde blitt bar der :-)

Godt å høre at formen din er fin, de tegnene du har er typisk for graviditet, så du skal bare slappe av, og "nyte" svangerskapet så godt du kan. Etterhvert vil du jo få andre anledninger som synliggjør det bedre; en voksende mage, ultralyd er jo en høydare, og i tillegg så synes jeg sparkene i magen gir en deilig følelse. Det er bare å glede seg til du merker dem!

Ønsker deg lykke til på ferden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...