Gå til innhold

April: Jeg må bite meg hardt i fingeren for ikke å hyyyyyle hver gang....

Anbefalte innlegg

..jeg skal tisse. Seriøst! Og det er ofte! Tårene står i øynene mine og det ser nesten ut som om det er mest blod som kommer. Hadde feber i natt og måtte t.o.m. ta Paracet pga smerter fra blæra. Fyttigrisen. Ante ikke at blærekatarr var såååvondt. *gir meg selv en klem*

komme nok antagelig såvidt til å overleve dette ;-)))

Fortsetter under...

Auuu, det er så vondt!! Varmeflaske som jeg holder over skrittet/sitter på pleier å lindre godt (når man ikke er på do, da) syns jeg, og selvsagt tyttebær/tranebærjuice! Regner med du har fått medisin for dette?

Mange klemmer fra meg også!

Takk. Joda stillte opp hos fastlegen før de åpnet i dag og uten time med urinprøve i hånden..... Lille er i bhg rett ved så gadd ikke reise hjem igjen for å ringe og spørre om jeg kunne komme. Fikk resept på Furandantin og er i gang med medisin. Håper det hjelper fort. Dette er vondt. Nekter meg selv å tisse....før jeg absolutt må. Lege rådet meg til å drikke mye. Tror ikke han har hatt blærekatar, nei. Skal lage meg en varmeflaske av noe her...kanskje en pose duger. Takk for tipset, Yaddaline. Takk for klemmer *s*

Føler med deg, håper det går over raskt!

Men anbefaler deg å dra til legen å få pencillin, hvertfall hvis du pisser blod, for det er ikke lange veien til nyrebekkenbetennelse og det er jo enda verre!!

God bedring da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...