Gå til innhold

Seteleie og vending av kiropraktor??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ytre vending skal ALLTID foregå på sykehus med mulighet for akutt ks om nødvendig! Dette er ikke noe å spøke med, og skal kun skje under nøye overvåking og høy beredskap. På meg fulgte de med på ctg både før og etter, og ultralyd underveis, jeg var fastende med venefloner i begge hender slik at jeg var klar for operasjon om det skulle vise seg nødvendig. Dessuten var det to jordmødre og en lege tilstede hele tiden. Hadde babyen vist tegn på stress hadde det blitt ks umiddelbart.

Jeg ville aldri verden turt å la en kiropraktor forsøke vending! Mener også å ha hørt noe om at en baby døde som en følge av vendingsforøk utenfor sykehus, men er ikke helt sikker på hvor dette var.

hei

kiropraktor vender ikke slik som på sykehuset h*n vender faktisk ikke på babyen i det hele tatt. det kiropraktor gjør er å trykke på et par sener for å få livmoren til å slappe litt bedre av slik at baby enklere kan snu seg selv.

hvis det hadde seg slik at babyer blir stressa/døde av dette så tror jeg nok ikke at alle norske kiropraktorer hadde hatt lov til å gjøre det eller hadde gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...