Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 13. april 2007 #1 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg får ikke til å sende melding til deg. Prøver her: (ingenting hemmelig...) God morgen! Måtte bare svare deg før jeg kjører på jobb. Kjipt at du spotter, og at det ikke skjer noe mer enn det liksom. Så lenge TR ikke er skikkelig i gang, så har en jo litt håp igjen. Jeg hadde det akkurat likt forrige måned. Testet bare for sikkerhetsskyld, neg. selvfølgelig, og etter 4 dager med spotting, brøt "helvete" løs :-) (Ja, jeg er plaget med menssmerter, særlig de første to dagene.) Bare for å utelukke exu, så hadde jeg også testet var jeg deg, så slipper du iallefall DEN bekymringen. Jeg er egentlig også mer redd for at noe skal gå galt med den andre egglederen enn det å oppleve selve exu. Men det henger jo dessverre sammen. Jeg tror likevel at det er veldig lite sannsynlig at vi vil oppleve det igjen! Når det gjelder aldersforskjell, så tenker jeg ganske likt deg. jeg har to brødre som er hhv 5 og 10 år yngre enn meg, og det har vært alt for stor forskjell synes jeg. Det er først etter at vi er blitt voksne at forskjellen har jevnet seg noe ut. Jeg har alltid sagt at jeg ville ha 2-3 år mellom barna. Helst 2-2 1/2, men nå ser det ut som om det heller blir 3 ja. Men det er jo ikke krise det heller, bare jeg blir gravid innen et halvår, så blir det ikke så mye over 3 år mellom. Jo, dette er 3 pp etter exuen i januar. Jeg gjorde som deg, og prøvde med en gang etter op. Mente at det var hysterisk å vente, så lenge kroppen og psyken var sånn någenlunde i gjenge igjen. Den 1.pp etterpå er jeg litt usikker på om jeg hadde EL, men de to etter det har jeg fått det påvist heldigvis. I dag er jeg 5 DPO, så det er nok litt tidlig for symptomer. Men kan nok begynne å kjenne etter i løpet av helgen :-) Er det ikke vanlig at egget festes rundt dag 6 etter EL? Håper bare jeg har lang nok lutealfase denne mnd. Den var bare 10 dager forrige mnd. Ha en strålende dag! Her ser det ut til å bli sol og skyfritt i dag og 15 grader! Herlig! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956176-fr%C3%B8ya-kaller-dizzie_/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzie_mortil3 Skrevet 13. april 2007 #2 Del Skrevet 13. april 2007 Hei Frøya! Trenger egentlig ikke å teste, TR har meldt seg på helgebesøk... Snakk om fredag den 13.! (Men når testene kommer i posten skal jeg nok ta en likevel, bare for å utelukke at det er noe tullball som sist, og så er de jo så billige....har alltid bare kjøpt Clearblue Digital til en formue jeg..) Familieplanlegging er merkelig synes jeg....har altså en datter som overhodet ikke var planlagt, bare veldig ønsket. Og nå som vi tenkte å gi henne en perfekt aldersforskjell ned til et søsken, et det ingenting som fungerer. Skulle ønske vi hadde begynt å prøve igjen mye tidligere, men hvis vi hadde gjort det så hadde jeg sikkert blitt gravid uten problemer med en gang og da hadde jeg blitt sliten tror jeg. Men jeg tenker som du, jeg bør bli gravid innen 3-4 mnd så blir det ikke mye over 3 års forskjell... Egentlig føles det bra å ha prøvd med en gang etter exu, føler at jeg ihvertfall ikke har kastet bort noen tid! Festeblødning skjer når egget fester seg, 7-10 DPO, så det er jo snart for deg! Selv må jeg vel vente nesten 3 uker før EL er her igjen..kjipt.. Men det er jo sol og fint vær, og mange ting å glede seg over! Hvis jeg blir gravid på neste pp får jeg eksakt samme termindato som med datteren min..hehe...kanskje det er "meant to be"?? Ha en fin dag du også, og alle andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956176-fr%C3%B8ya-kaller-dizzie_/#findComment-8958745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzie_mortil3 Skrevet 16. april 2007 #3 Del Skrevet 16. april 2007 Hallo! Du er 8 DPO og har negativ test så jeg...men er det noen festeblødning i sikte eller?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956176-fr%C3%B8ya-kaller-dizzie_/#findComment-8997305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Jeg har akkurat sendt en lang PM til deg :-) Ingen festeblødning i sikte (men det har jeg aldri hatt, så det tar jeg helt med ro). Snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8956176-fr%C3%B8ya-kaller-dizzie_/#findComment-8999832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå