Gå til innhold

Når fortelle familie, venner og arbeidsgiver??


anonymus 2 små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er noe man nesten må føle på selv. Jeg er åtte uker på vei, og vi fortalte det til familien like etter jeg testet positivt (var da drøye seks uker på vei). Har også fortalt det til min nærmeste sjef på jobben (men ikke flere) siden jeg syns det er greit å varsle så tidlig som mulig. Venter nok en stund til før jeg sier det til alle på jobben tror jeg, vil få sagt det til vennene våre først.

 

Kommer nok til å fortelle det til en del venner i helga, da skal vi på innflytningsfest hos et vennepar.

 

Med forrige fortalte jeg det enda tidligere til sjefen, siden jeg ble sykemeldt en dag pga blødninger (heldigvis var alt i orden :-) ), og vi fortalte det også til et par kompiser da jeg var 6-7 uker på vei, og fortalte det til "alle" da jeg var ca åtte uker på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vente til det har synket inn litt før jeg forteller, men er redd sambo kommer til å røpe seg da vi skal til svigers neste helg... he he.

 

Men lurer litt på om jeg ikke må fortelle sjefen min ganske snart, siden jeg begynner å bli kvalm allerede... Jobber innen helsevesenet og føler at jejg m ta det litt med ro...

 

utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte det til mamma samme dagen jeg testa positiv. trengte litt veiledning og da er det godt å ha en mamma å snakke med. sa det dagen etter til sjefen min da jeg følte han måtte forstå hva som foregikk med meg da jeg er veldig følsom og sliten ( jobber på resturant med masse stress og masse trapper!!). men utover dette har jeg holdt lav profil da jeg enda kun er i 7. uke og mye kan fortsatt skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+5.

Har tenkt å fortelle det på jobb på mandag. tirsdag kommer nemlig ei tilbake fra fødselspermisjon, så jeg tenkte å gi de litt sjansen til å planlegge.

Forteller det til familien i helga. Forøvrig er det 2 stk (søster og venninne) som allerede vet det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...