Gå til innhold

Noen som er sykemeldt?


tasseline

Anbefalte innlegg

Jeg skal til kontroll i dag, er ca 9+4, og helt utkjørt. Jobber 100% og har to gutter fra før. Minste mann er bare 14 mnd, så denne gang føler jeg meg helt tappet av energi. Klarer knapt fungere etter jobb, og det føles så dumt at jobben skal få all min energi så det ikke er noe igjenn til familien. Noen som har det likt?

Vet ikke hvordan jeg skal løse det liksom. Synes det er flaut å klage for mye til legen, for jeg er jo ikke særlig kvalm, bare utrolig sliten.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er aktivt sykemeldt fram til jeg skal på neste kontroll om 3 uker. Jeg er heldigvis over den verste kvalmen, men jeg har hatt diare i to ukers tid, så jeg er utrolig slapp og sliten. Grudde meg også litt til å spørre om sykemelding, har ikke lyst til å mase eller klage, men jeg forklarte bare hvordan jeg hadde det, det var hun som foreslo aktiv sykemelding.

Jeg synes i hvertfall det er greit, har avtalt med arb.giveren min å jobbe kortere dager, og bli hjemme hvis jeg ser jeg ikke orker på jobb en dag.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er flere... jeg vil ikke være "syk", svak og klage fordi jeg er gravid. Men det er litt ekkelt å måtte løpe å spy hele tiden og ikke ha energi til noen ting. Jeg jobber i barnehage - og der må man ha masse energi hele tiden. Skal spørre legen min om aktiv sykemelding.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...