Gå til innhold

November: Lucky7


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Er det sånn at du er alene med 7 barn? Hvordan i alle dager klarer du å komme deg gjennom dagene med hodete nogenlunde over vann? Er alle de andre barna på skole/bhage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har bare to av barna boende hos meg. Jeg har vært gift to ggr og barna til eksene mine bor hos dem. Så de er jevnt fordelt. For oss fungerer det kjempebra. Alle barna får maks ut av foreldrenes ressurser :-) Jeg har 3 tenåringer. 1 går på videregående skole nå. Den neste begynner til høsten. Så med spredningen jeg har i alder er det ikke så ille som det kanskje kan høres ut :o) Eksene mine skal t.o.m reise på ferie sammen med ungene.

 

Men jeg må jo innrømme når jeg har barnehelger/ferier så er det ikke mange minuttene i løpet av dagen jeg sitter ned. Men jeg liker det :-) Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg hatt like mange unger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 svangerskap - for en prøvelse! - og 3 tenåringer - da har du litt å holde fingrene i:):)

Er de flinke til å hjelpe deg de eldste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 sv.sk, ett sett m tvillinger :-) Skjønner ikke helt hvordan jeg har klart det, for jeg har hatt skikkelig fødselsangst siden den første fødselen.

 

Det er faktisk eldste på 17 som er den største utfordringen (hvis jeg ser vekk fra minsten da). Hun er ikke den enkleste å få til å gjøre ting hjemme :-S Prøver å få henne til å skjønne at om hun ikke er i stand til å ta en liten oppvask en gang i blandt så er hun i hvert fall ikke moden nok til å flytte hjemmefra. Men hun er jo veldig flink på alle andre områder da. Det går seg til . De andre ungene er veldig flinke å hjelpe til :-) Men så er jeg den fantastiske snille, kule helgemammaen for de da :o) Har den rollen som er forbeholdt de fleste mannfolk der hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...