På'n igjen Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Kanskje ikke akkurat siden å legge inn dette på, men må bare få det ut... Nå er vi kjempesinte og lei oss her i huset, datter'n og hennes 6 venninners russebil er stjålet. BLir så sint når jeg tenker på all den tid disse jentene har lagt ned i denne bilen og så er det noen som bare er å tar den. De var ferdig med alt innvendig, skulle bare EU-godkjennes og så blir den stjålet fra plassen utenfor bilverkstedet som skulle godkjenne den. Jentene har vært veldig flinke og tatt kontakt med media og alle tenklige kanaler så vi får bare håpe bilen kommer til rette (blir intervjuet av VG i dag).... Russetiden som starter om en uke blir dessverre veldig amputert for disse jentene...
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Huff, stakkars! Er surt når sånt skjer! Jeg har, helt siden jeg selv var russ, vært veldig negativ til russen, men det er jo fordi noen få ødelegger for resten. Og jeg kan ikke tro annet enn at det er det som har skjedd i din datters tilfelle også. Hvem ellers ville tenkt på å stjele en russebuss? De er jo ikke akkurat diskré! Sikkert noen som har gjort det bare for å lage kvalm. Men den kommer sikkert til rette!!!!
Loppelill Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Stakkart jenter. Håper de finner den snart, og at den er like hel.
Mersa og gutta <3 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Det er jo bare dårlig gjort å gjøre noe sånt!!! Får virkelig håpe det er noen som har gjort det som en dårlig spøk og at den kommer tilrette igjen før russetiden virkelig begynner!!
På'n igjen Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 Russebilen har kommet til rette ....så nå er alt bare fryd og gammen i huset... Fredag 13. ble ikke så ille alikevel..Var noen unggutter som hadde stjålet den for å bruke til annet tyvgods..Lå båtmotorer og diverse i bilen da den ble funnet. Hadde ikke ødelagt noe annet enn låsen i døra og starteren, steroen var faktisk der også.. Jentene har farta fra radio til radio og tv i hele dag, skjønner at det er medieelever det er snakk om. De lærer en masse med denne bilen..
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Så super bra!!! Da håper jeg jentene får en herlig russetid.
Loppelill Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Det var bra den ble funnet igjen. Godt at det ordnet seg så fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå