Gå til innhold

En hel natt søvn...

Anbefalte innlegg

Jippi... i natt sov Oscar hele natta for første gang.... Bråvåknet kl. kvart på seks og tenkte jeg har ikke hørt noe i natt hva har skjedd - ble liggende en halv time å manne meg opp for å gå inn til han, var livredd for at det ikke skulle være liv i han, men så kom de herlige morgen lydene:... papapapa, mamama inne fra rommet hans. Føler meg som et nytt menneske etter en hel natt med søvn for første gang på snart 8 mnd.... Håper dette skjer igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8955484-en-hel-natt-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA!!!!! Flinke Oscar! Kanskje han kan lære Linea det! Hun var våken to timer i natt. Var trøtt, men ville ikke sove i sengen sin, sovnet når vi bysset henne, men med en gang vi prøvde å legge henne fra oss våknet hun. I en time krabbet hun frem og tilbake over meg. "Vil helst ligge oppå ansiktet ditt, jeg mamma!" Men tross dette er jeg ganske opplagt, man blir vel vant til tulle netter etterhvert. Og solen skinner!!!!

Når sov jeg forresten sist en hel natt??? Må jo ha vært nesten et år siden eller no. Måtte jo opp å tisse hver natt på slutten av graviditeten. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...