Gjest Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hei. Jeg har begynt å tenke litt på dette med å få barn, og jeg føler jo at jeg er klar for å få en liten baby nå, men at situasjonen ikke sier at det er tiden for det nå. Har ikke noe med økonomi eller noe slikt, er mest bare å få orden i huset og litt rutiner på ting. Flyttet inn i hus for 1 år siden. Samboeren min vil ha barn han og, men bare ikke enda. Han vil vente til alt er i orden, og det skjønner jeg jo. Men jeg mener at selvom jeg hadde blitt gravid nå, så hadde jo ting gått i orden. Vi har jo det bra, han og jeg. Og det hadde gått bra med en baby nå. Han virker litt på gli da, innimellom virker det som at det er greit. Men bare hvis det skjer med ett uhell, og det kommer jo ikke til å skje, siden jeg går på p-piller. Han vil ha hund da. Vi hadde 2 hunder før, men måtte gi de bort etter 1 år, da de ble litt for ville for oss. Eller for meg da. hehe Og nå har han gjort det slik at vi får en hund til neste helg. Og det eneste jeg tenker er at jeg heller vil ha en baby. hehe Sorry at dette ble langt, men har tenkt på dette en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå