Gå til innhold

Uff ny runde med bup

Monika m/1 stor gutt og 1 baby

Anbefalte innlegg

Gutten min på snart 12 har hatt diagnosen og vært medisinert siden han var 7 år.

Han har hatt opp og nedturer gjennom årene men det har liksom bare gått feil vei det siste halve året. Han viser i større grad utagerende atferd, depresjon og grensesetting har blitt et kapittel for seg selv.

Har mast på fastlegen de siste 10 mnd om henvisning til bup. Han har sendt dem noen linjer og får bare tlf tilbake om å endre medisineringen slik eller slik.

Hadde tim ehos fastlegen i går hvor jeg ba om ORDENTLIG henvisning. Han ble noe fornærmet, men satte seg ned for å skrive et langt notat. Jeg fikk med meg et skjema og kommer til å legge ved et notat selv.

Sitter å tenker på peset med ny runde med bup, stadig purringer for å komme til....og kjenner jeg gruer meg.

er så dausliten av å måtte kjempe for alt vi har krav på og som egentlig skal gå på skinner men som selfølgelig aldri gjør det.

Ble et klageinnlegg dette....men måtte bare få ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8955115-uff-ny-runde-med-bup/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist at det oppleves som en byrde å bli henvist til noen som faktisk er ment å skulle hjelpe dere. Fint allikevel da at fastlegen fikk ut fingeren og skrev en henvisning. Godt for gutten at han har en mamma som står på for ham. Håper du tar feil om BUP denne gangen og at det går fort uten masse masing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...