Gå til innhold

hmm hva slags "tema" kan man ha i en bryllup.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert mange men får ikke bestemt meg..

hvilken farge skal det være på alt.? skal jeg ha vaser med blomter eller bestille dekorasjoner? ha mye te lys eller andre lyseting, strø roseblader bortover bordet eller kansje bruke små dekorasjonsstener. bruke mye rødt som er kjærlighetsfargen? hmm dette er ikke lett hvordan pynte til denne festeligheten.

hva gjør jeg.? og hvilke farger er mest "vanlig" å bruke.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på hva som er vanlig eller hva de forskjellige fargene og blomstrene betyr. Jeg skal ha det jeg synes er fint.

I vårt bryllup blir fargene gul, sølv og litt burgunder.

Skal ha gule og hvite blomster.

Skal ha skåler fyllt med gule stener og oppi der skal vi ha telys. Dette blir vi ha rundt på bordene også skal vi ha sølv perlebånd som skal ligge på bordet. Blir også gule servietter med samme motiv som på invitasjonene.

Skrevet

Vi skal ha strand/hav som tema, siden vi skal ha bryllupet i et lokale med havutsikt. Vi skal ha lys perlemorblå, kremhvit og sandfarge som farger. Skjell til pynt osv.

Skrevet

Jeg valgte kjole og blomster først. Hvis det hadde vært rødt i kjolen ville jeg brukt rødt på bordet også.

Kjolen min er hvit med hvite og grønne blomster. skal pynte med calla, margeritter, eføy og evt andre blomster i samme stil og farge. Grønne og hvite flytelys, hvit duk, grønne hefter o.l. Temaet er sommer ettersom seremonien skal være utendørs.

Skrevet

Hvordan ville dere ha pyntet til et vinter bryllup..(1.mars) Hva slags tema passer og hvilke farger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...