lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 ja etter mye om å men er valget falt på simo,men har enda ikke bestemt meg for om det blir duo eller kombi.noen som har erfaringer med disse vognene å kan fortelle hvorfor de valgte som de gjorde..
mammaentiltrulte Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 kommer litt an på hva du er ute etter. om du er avhengig av å ta med deg bagen mye inn når du er hjemme eller borte ville jeg valgt kombi. er ikke dette så viktig ville jeg valgt duo. er mye bedre plass i den. tror de kan bruke simo duo til de er drøyt året jeg valgte duo for å ha mest mulig plass til baby og pose har oktober baby
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 hei! takk for svar, er ikke avhengig av å ha bagen med meg. men er litt skeptisk til at man deler skjermen på både sportsdeln å bagen, vet ikke hvorfor? får en mai baby,så ser fordelen med en stor bag..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 kan bare fortelle om vår erfaring, vi hadde duo til storebror og skal bruke denne om igjen til mini. bagen er såpass stor og romslig at jeg er veldig glad vi valgte denne. Nå som vi skal ha baby i mai er det klart enda større fordeler, for da kan jeg bruka bagen gjennom den kaldeste vintertiden også. Ville absolutt valgt duo igjen hvis jeg ikke hadde den etter storebror...
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 da har jeg vært på butikken å sett forskjellen på duo og kombi, så da her jeg bestemt meg.det blir en simo duo:) takk for svar på mitt innlegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå