melkekua™ Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Ja, kommer til å få time hos Volvat hvis ikke min lege min viser noen initiativ. Legen min er kvinnelig så jeg håper kanskje hun forstår meg....men ingen garanti! Stor klem.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Ja flott! De er flinke på volvat :-) Bra du har en plan i tilfelle du ikke blir tatt seriøst...men det er synd man må ha det...synd at man må kjempe for å bli tatt på alvorog bli utreda... heldigvis ikke alle som er sånn da. Tips: Hør om du får metformin :-)
melkekua™ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 1 uke igjen til legetime, synes de 2 ukene har gått ganske så fort jeg ) Metformin sier du, hva er egentlig det? Har lest litt om det, men du har sikkert mer info enn meg.
melkekua™ Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 Ok ) Har skrevet det opp på listen min til legetimen imorgen. Fikk du spurt venninnen din hvilke hormoner som hadde laget krøll? Du nevnte du kunne finne det ut. Jeg ble veldig nysgjerrig.
melkekua™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 *** idag fikk de tatt blodprøve av meg, resultatet får jeg om 1 uke ***
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Heisann!!! Svarte deg på en annen tråd :-) Vet du hvilke blodprøver de tok? Ogpå hvilke syklusdag er du? Tok du hos fastlege? Må bare sjekke for du skal jo helst til gynekolog, de fastlegene har en tendens til å ta feil blodprøve, også kan de ikke tolke resultatet ;-) Fikk du henvisning videre?
melkekua™ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2007 Fikk henvisning videre til røde kors klinikken - fertilitetssenteret (gynokolog). Blodprøve prøvde jeg å ta hos fastlegen, men de fant ikke årene mine, så det ble å dra til et laboratorie. Fastlegen hadde kryssa av for mange tester, det ble i alle fall 4 små glass med blod. Bør jeg få time allerede nå hos gyn? Tenkte det var greit å få vite svarene på blodprøven før jeg booker time....eller er det dumt?
Gjest Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Bestill time, du vet jo at du får prøvesvarne neste uke. Så da bestiller du time etter det...så slipper du å pine deg gjennom den ventetiden også. Slå to ventetider i ett ) Blander meg litt her jeg ;o)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. april 2007 #14 Skrevet 28. april 2007 Heisann! Ja du børbestilletimehos gyn allerede nå,fordet er sikkert litt venting. Så har du time når du harfått prøvesvarene fra lege. Du kan jo evt ringe de og spørre hvor lang venting det er på time hos gyn? Fordu bør få en gyn til å tolke resultatene, ikke fastlegen :-) På røde korsklinikken er de flinke. Høres veldig bra ut dette her! Klemmer!
melkekua™ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. mai 2007 Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirsty!!!! Nå roper jeg på deg!!! Jeg er på dag 34 idag, kjente trsmerter igår, null mens....det eneste jeg fikk var blodblandet slim når jeg tørket meg. Dette skjedde også idag, og nå var tempen 35,92...må si at det var litt etter jeg hadde stått opp. Uansett så var tempen lav. Dette slimet mitt skal det logges som spotting - før mensen starter...eller går det under noe der det står cervical fluid....jeg er forvirra.....veldig forvirra siden jeg har ingen formening om at el har vært.....kan dette være min form for mens dersom kroppen ikke slapp et egg denne syklusen? Jeg stiller kanskje spm du ikke kan svare på, men jeg prøver meg....jeg fatter itteno!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. mai 2007 #17 Skrevet 2. mai 2007 Heisann! Vært på fjelltur jeg ;-) Du logger det som spotting i samme syklus. Det gjør du ved å velge spotting på mensen lista og så velger du en utflod type på utflog listen, dermed beholder du samme syklus :-)
melkekua™ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 2. mai 2007 Hva er forskjellen på watery og eggwhite igjen? Uansett hva jeg velger der så popper det opp en rød stiplet linje på dag 19......da ff tror el har vært.....
melkekua™ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. mai 2007 Det skjedde ikke når jeg valgte watery og spotting sammen nei......så lurt da! For ellers hadde det blitt ny syklus eller el på dag 19....hehe..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2007 #20 Skrevet 3. mai 2007 Ja fant det ut ved en tilfeldighet ;-) Forskjellen på watery og eggwhite er vel det øyet ser tenker jeg? Er jo begge deler fruktbart slim da... Så jeg skriver bare inn slik jeg tror det ser ut
melkekua™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 11. mai 2007 Da har jeg fått time hos den klinikken, 29.mai er dagen! Veldig spent på hva som skjer videre nå. Gubben må levere en sædprøve før vi kommer til timen. Noen tips å gi?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. mai 2007 #22 Skrevet 11. mai 2007 Tips til sædprøven? *ler* det måtte mannen fikse selv :-) Så flott atdu har fått time da! Ett godt tips er å ha en liten notis bok på stuebordet hvor du skriver ned ting du lurer på når de kommer til deg, og så tar den med på klinikken. For det er så typisk at man glemmer alt man lurer på... Ellers er det bare å vente og se hva de sier og så ta det derifra. Kansje du skulle bedt om å få metformin? Lykke til da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå