Gå til innhold

Kirsty :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, kommer til å få time hos Volvat hvis ikke min lege min viser noen initiativ. Legen min er kvinnelig så jeg håper kanskje hun forstår meg....men ingen garanti!

Stor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja flott! De er flinke på volvat :-) Bra du har en plan i tilfelle du ikke blir tatt seriøst...men det er synd man må ha det...synd at man må kjempe for å bli tatt på alvorog bli utreda... heldigvis ikke alle som er sånn da. Tips: Hør om du får metformin :-)

Skrevet

1 uke igjen til legetime, synes de 2 ukene har gått ganske så fort jeg :o) Metformin sier du, hva er egentlig det? Har lest litt om det, men du har sikkert mer info enn meg.

Skrevet

Det er en diabetes medisin :-)

Skrevet

Ok :o) Har skrevet det opp på listen min til legetimen imorgen. Fikk du spurt venninnen din hvilke hormoner som hadde laget krøll? Du nevnte du kunne finne det ut. Jeg ble veldig nysgjerrig.

Skrevet

Opp til Kirsty ;o)

Skrevet

*** idag fikk de tatt blodprøve av meg, resultatet får jeg om 1 uke ***

Skrevet

Heisann!!!

Svarte deg på en annen tråd :-) Vet du hvilke blodprøver de tok? Ogpå hvilke syklusdag er du? Tok du hos fastlege? Må bare sjekke for du skal jo helst til gynekolog, de fastlegene har en tendens til å ta feil blodprøve, også kan de ikke tolke resultatet ;-) Fikk du henvisning videre?

Skrevet

dytte

Skrevet

Fikk henvisning videre til røde kors klinikken - fertilitetssenteret (gynokolog). Blodprøve prøvde jeg å ta hos fastlegen, men de fant ikke årene mine, så det ble å dra til et laboratorie. Fastlegen hadde kryssa av for mange tester, det ble i alle fall 4 små glass med blod. Bør jeg få time allerede nå hos gyn? Tenkte det var greit å få vite svarene på blodprøven før jeg booker time....eller er det dumt?

Skrevet

Bestill time, du vet jo at du får prøvesvarne neste uke. Så da bestiller du time etter det...så slipper du å pine deg gjennom den ventetiden også. Slå to ventetider i ett :o)

Blander meg litt her jeg ;o)

Skrevet

Dytter denne opp til Kirsty :o)

Skrevet

Heisann!

Ja du børbestilletimehos gyn allerede nå,fordet er sikkert litt venting. Så har du time når du harfått prøvesvarene fra lege. Du kan jo evt ringe de og spørre hvor lang venting det er på time hos gyn? Fordu bør få en gyn til å tolke resultatene, ikke fastlegen :-)

På røde korsklinikken er de flinke. Høres veldig bra ut dette her!

Klemmer!

Skrevet

Da skal jeg få ringt en av dagene!

Skrevet

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirsty!!!!

Nå roper jeg på deg!!!

Jeg er på dag 34 idag, kjente trsmerter igår, null mens....det eneste jeg fikk var blodblandet slim når jeg tørket meg. Dette skjedde også idag, og nå var tempen 35,92...må si at det var litt etter jeg hadde stått opp. Uansett så var tempen lav. Dette slimet mitt skal det logges som spotting - før mensen starter...eller går det under noe der det står cervical fluid....jeg er forvirra.....veldig forvirra siden jeg har ingen formening om at el har vært.....kan dette være min form for mens dersom kroppen ikke slapp et egg denne syklusen? Jeg stiller kanskje spm du ikke kan svare på, men jeg prøver meg....jeg fatter itteno!

Skrevet

Heisann!

Vært på fjelltur jeg ;-)

Du logger det som spotting i samme syklus. Det gjør du ved å velge spotting på mensen lista og så velger du en utflod type på utflog listen, dermed beholder du samme syklus :-)

Skrevet

Hva er forskjellen på watery og eggwhite igjen? Uansett hva jeg velger der så popper det opp en rød stiplet linje på dag 19......da ff tror el har vært.....

Skrevet

Det skjedde ikke når jeg valgte watery og spotting sammen nei......så lurt da! For ellers hadde det blitt ny syklus eller el på dag 19....hehe..

Skrevet

Ja fant det ut ved en tilfeldighet ;-)

Forskjellen på watery og eggwhite er vel det øyet ser tenker jeg? Er jo begge deler fruktbart slim da... Så jeg skriver bare inn slik jeg tror det ser ut :D

Skrevet

Da har jeg fått time hos den klinikken, 29.mai er dagen! Veldig spent på hva som skjer videre nå. Gubben må levere en sædprøve før vi kommer til timen. Noen tips å gi?

Skrevet

Tips til sædprøven? *ler* det måtte mannen fikse selv :-)

Så flott atdu har fått time da!

Ett godt tips er å ha en liten notis bok på stuebordet hvor du skriver ned ting du lurer på når de kommer til deg, og så tar den med på klinikken. For det er så typisk at man glemmer alt man lurer på... Ellers er det bare å vente og se hva de sier og så ta det derifra.

Kansje du skulle bedt om å få metformin?

Lykke til da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...