Gå til innhold

Merkelig kor fort da e gløymt.....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Eg fekk ein liten gut for 3 veker siden. Han kom 6 veker før tida, då eg hadde alvorlig grad av svangerskapsforgiftning (fødselen måtte settast i gang). Fødselen sto på frå kl 07.30 til 20.59 (med unntak av noken små rier kvelden og natta før). Det er merkelig kor lite ein kan huske av smertene etterpå. Eg husker jo at da gjorde vondt, men ikkje i kva grad. Alt var liksom gløymt så snart eg fekk sjå babyen. Alt var absolutt verdt det!!

Så til dåke som kvir dåke: Ikkje gjer da. Da e ikkje so kjekt mens da står på, men da er fort gløymt og så ABSOLUTT verdt da.

Lykke til alle sammen og gle dåke til babyane kjeme!!!

Klem frå lykkelig mamma

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8954103-merkelig-kor-fort-da-e-gl%C3%B8ymt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med gutten! Fint at du har skrevet et slikt innlegg.

Jeg skal ha KS i neste uke, hadde også KS for litt over 2 år siden. Prøver å tenke tilbake på smerter og hvordan det var etter inngrepet - husker ikke noe ting. Derfor så gruer jeg meg ikke i det hele tatt. Er veldig positiv og gleder meg veldig til å få lillegutt i armene. :-)

Jeg har hørt akkurat det der før, men gu så jeg gruer meg likevel!!

Er mest redd for å miste kontrollen jeg da. Siden jeg ikke vet hva jeg går til av smerte så tenker jeg ikke så mye på akkurat den biten...

Men GRATULERER SÅ MYE!!! :)

Er det ikke rart? Å plutselig bli mamma?? Guri, det er ikke lenge til nå altså. Jeg har 25 dager til termin. Ikke lenge i det hele tatt:)

Lykke til videre med den lille. Kjenner et snev av misunnelse nå ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...