Tinden ruger på nytt gull Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Tror Tjorven er på 2. tri? Men kan hande det er to med nesten sammen nick. Du kan jo sjekke
Tjorven81 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Heisann jeg er her på 1 trimester, og skal være her noen uker til. Jeg er 9+1 og har det bra. Synes det er litt skummelt å være på disse sidene, for veldig mange snakker om SA og MA og det bekymrer jeg meg grønn på. Jeg har ikke hatt blødninger, men kjenner det rikker og rukker i underlivet....håper det bare er brae tegn. Jeg skal på ny innvendig UL på tirsdag...spennende!! Hvordan går det med deg da?
Antijante Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Helt enig, jeg har også unngått sidene noe ettersom det er så mye sa og ma prat...det gjør meg bare bekymret. Helt samme situasjon her, jeg har ikke hatt noe blødninger, men som du masse strekking osv i underlivet. men alle sier det er bra for det er livmora og musklene som vokser/strekker seg. hvorfor skal du tilbake allerede tirsdag? jeg skal ikke før om 3 uker..
Tjorven81 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Heisann igjen. Bra det ikke bare er meg som synes det er tøft å lese om alle som mister. Jeg går til en privat gynokolog og der får jeg innvending UL hver gang. Han synes vell det er lettere å se nurket på skjermen og måle osv. Samtidig får man jo høre hjertelyden Det er altså ikke noe galt med meg eller babyen fordet om det blir UL. Jeg var på første kontroll når jeg var i 7.uke, men alt var for tidlig mente han så jeg fikk komme tilbake etter 3 uker, altså uke 10 som jeg er nettopp begynt i. Godt å høre at du også kjenner strekking i underlivet, spennede dette her Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå