Gå til innhold

Va hos jordmora i dag!!

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har termin 25mai:)

Eg e i uke 35 no:)

Så d e no egentli ei stund igjen da, men nesten alt e klart i, hvis hun skulle komme før tia:):)

Eg e bare gla at ho ligg rett med hodet åg at d mest sannsynneli e festa, førr da slepp eg jo mest sannsynli setefødsel:)

Har hvert ganske så *overredd* under heile svagerskapet.

Katti har du termin?

Eg har bursdag 3 september *septemberbarn rocks:P*

Og d e ikkje så lenge til!

Du bynne no å komme deg godt på vei no:):)

Eg har nesten så smått bynnt å slutte å dra så mye ut, når kassadama på lindex sier "Herregud du ser jo sprekkferdig ut, ja d kan jo ikkje være så lenge igjen tell du skal kalve..." Da føle man seg ikkje særlig høy i hatten når man sei at d e nesten 50daga igjen... Også får man som svar "Herregud e d såååå lenge igjen"...Da får man bare løst tell å begrave seg ned:p

Føle meg som mini keiko der eg går rundt å vagge:P

Og de magemålan mine ligg på den der streken, så eg e heilt normalt stor i følge skjemaet..

Eg trur bare d at de som har mindre maga blir sett på som normalt gravid, derfor bli vi som virkeli har normalt store maga sett på som store flodhester:P

Så kos deg med den tia du har når fremmed fålk ikkje kommentere kroppen din heile tia:)

hahahhahah, nå ler jeg så tårene triller her;)!! jeg tror det er det morsomste innlegget jeg har sett på lenge!! hahahha! jeg har ikke fått den keiko-stilen enda;) Men den er der vel fortere enn jeg aner;)

Har fått time til jormor 30.april og UL 2.mai, da er jeg i uke 20, kjempe lenge til!!! men gleder meg til og se hva som er inni der;)

I dag er det en uke til min bursdag, *aprilbarn also rocks*;) heeh;)

Annonse

Hehe, ja man må jo se d komiske i d:)

Ellers så hadde man jo gått under:p

Og tru meg den bli å komme den keikostilen om ikkje alt forlenge;)

Også strekkmerkan *blæh*... Har faktisk tatt bilde av dem i forskjellige effekta, d ser ut som abstraktkunst, tenkte at eg kanskje sku printe dem ut og ramme dem inn og lage *the wall of strechmarks*, kan jo like godt gjøre nåkka kreativt ut av dem, har til og med fått 2 bitte småe strekkmerka på den eine leggen:p

Du burde glede deg tell UL, d e så koseli, finn masse fine bilde av den lille prinsessa mi:)

Kem du skal ha med deg??:)

Ja, jeg gleder meg ubeskrivelig mye!!!

Men er litt redd for at noe er galt, siden den hverken gir livstegn eller gir meg keikostil;)

Mamma har spurt om hun kan få være med i en evighet nå, og siden barnefar er i utlandet da, så skal hun heller få lov;) så det blir kjekt!! Lurer fælt på hva som er inne der da, selvom jeg er overbevist om at det er en gutt!

Hadde en skikkelig krangel med barnefar i går da, jeg er:

-falsk

-manupulerende

-sur

-grinete

-bortkjemt

-ovenpå

-og verst av alt- jeg hadde et dårlig menneskesyn-

og alt det kom ut av intet!!

Så spurte jeg hva som gjorde at jeg var falsk, så fikk jeg til svar "nei, alle jenter er falske!" eh, ja ok.

så spurte jeg hva som gjorde at jeg var ovenpå og hadde et dårlig menneskesyn, og da sa han: "nei, det er fordi du aldri gir penger til tiggere", så spurte jeg om han kunne gi noen andre eksempler siden jeg synes det med tiggere var er jævlig dårlig et, men det kunne han ikke!

Så sa jeg "det er jo du som er falsk som går rundt og later som om alt er perfekt, også er det dette du egentlig mener om meg"

Så sier han: "ja, men du har jo andre kvalifikasjoner da" så sa jeg: "som hva?"

han: "ehh, du er jo fin da!"

Jeg trodde jeg skulle kverke fyren, tro meg jeg var sur og grinete da ja!

Dagens utblåsning;)

Du må ikkje være redd, alt e sikkert bra, eg kjente ikkje ordentli liv før eg va over uke 20:)

Hehe og dissan barnefedren e jo så komisk!

Av og til så forstår eg ikkje kordan eg kunne ha hvert ilag med barnefaren til mi berta, huff sei bare:P

Har fått uttallige mange meldingen der han kalle meg både d eine og d andre, sist gang som e for litt over en måned sia da fekk eg blandt anna vite at:

-Han va ikkje bitcha mi lenger....

-Og at navnet eg hadde valgt til babyen va både sossat og klisjefylt, og at han aldri kom til å tilgi meg av navnet valget.

-Han hadde hørt nok pessprat og skjit ifra meg

-Og barnebidrag kunne eg bare glemme, for d hadde han ikkje tenkt å betale..

Men han har beklaga di meldingen, bedt om unnskyldning, og vill legge dem bak.

Eg svarte han bare saklig at eg brydde meg ikkje lenger om ka han syntes om meg, og at d heller ikkje va viktig, for d som betydde nåkka no, va kordan vi skulle sammarbeide for Emilie sin skyld...

Så eg trur han har begynnt å forstått at d nytte ikkje å kalle meg ting, eller være frekk mot meg, for da gjør han d egentli bare verre for seg sjøl:P

No går d faktisk ganske bra, eg veit jo at en av grunnan tell at han e så

snill no, e fordi at han trur at valgan som e tatt anngående navn og faddera kan ombetsemmes vesst han får meg på *Godsia*

Men d blir ikkje å skje..

Eg hadde valgt 4faddere, for han hadde jo sagt at han ikkje ville ta stilling tell oss, så da kunne eg jo ikkje vente me alt av valg sånn ifall han ombestemte seg...men eg har sagt at han kan velge to faddera, men d syns han e urettferdig...

Navnet e jo også bestemt, og eg har til og med tilbydd at hannes etternavn også kan være med, men at mitt etternavn skal være sist, men d va vesst heller ikkje godt nok...

Så eg har no i hvertfall gjort komprimissa, så han får ta d han får.

Navnet synes eg egentli ikkje at han kan klage for masse på, for når vi va ilag så ville han at ho skulle heite emilia, og eg har bestemt emilie.

Helene e mellomnavnet til bestemora mi, og mellomnavnet til bestemora hannes e Helen...Så han e bare sur for at han ikkej fikk være med på å bestemme d..

Men eg trur også at han har bynnt å bli snill no, fordi at han vil sammarbeide, og fordi han vill at vi skal kunne prate ilag på en normal måte..

Og d at han glede seg og vill stille opp e jo positivt:)

*Måtte ågså ha litt utblåaning:P*

Bytta nick forrestn, blei så lei av å ha d samme heile tia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...