Attekattenoa Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg er utrolig slapp og trøtt, sover hele tiden! Men kan jo være vårslapphet også... Og hadde litt murringer (eller hva jeg skal kalle det) i går og på tirsdag, men kan jo være forsinket EL...Vil liksom ikke "innbille" meg at jeg kan være gravid men blir jo til at jeg tenker på det.. Er dessuten litt vel optimistisk og tro vi skal bli gravide allerede på 1pp kanskje..? Noen som har kjent graviditetstegn veldig tidlig? Og når og hva kjente dere..
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Har ikke svar men er i samme båt som deg:) Vil ikke innbille meg noe, og er i 1. pp. Godt å høre at det er flere som ikke er helt sikker på hva som foregår i magen - har hatt småvondt i perioder/noe krampelignende nå og da i tre-fire dager, og det er 3 uker siden tanta var her sist. Har mistet litt piffen de siste dagene også. Har forøvrig gått på p-piller så lenge at jeg ikke kjenner meg selv helt enda,,, skal ta gravitest i morgen, regner med at den blir negativ men jeg bare mååå
Attekattenoa Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Du har også IKM i uke 16? Jeg har IKM onsdag den 18. Veldig lyst til å ta en test jeg også, men er det egentlig noen sjans for at den kan være postitiv selv om jeg skulle være gravid egentlig?? Utrolig spennende dette her:-) 6 dager føles som en liten evighet;-)
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Hvis syklusen er som den har vært har jeg ikm førstkommende søndag/mandag. Men hvis det er el-smerter jeg kjenner nå er det bare å glemme å teste positivt i morgen i alle fall.. Tror egentlig det er litt tidlig å teste i morgen selv om det er to/tre dager igjen til ikm (tror jeg.......) På gravitestene jeg har står det at de kan bli positive første dag etter uteblitt mens, men jeg har lest om folk her som har testet positivt et par dager før ikm (sikkert med et annet testmerke da) - og også lest om de som ikke har testet positivt før 8-9 dager over ikm. Jeg *tror* at du ikke vil teste positivt nå, uten å vite altså. 6 dager ER en evighet:) Og har ikke tanta kommet for mitt vedkommende om 6 dager og jeg fremdeles tester negativt må jeg vente eeenda lenger på å finne ut hva som skjer. Vi får vente sammen!
Attekattenoa Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 Bra jeg har noen å vente sammen med!:-) Jeg MÅ bare klare å vente med å ta en test til onsdag! Jeg tror heller ikke det er noen vits i å teste før IKM - blir nok negativ uansett... Jeg er i samme situasjon som deg; hvis jeg hadde EL på tirsdag så må jeg jo vente enda lenger på IKM!! Huff, dette tar på:-) Skal du teste deg i dag eller?
anonymus 2 små Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg kjente symptomene veeeldig tidlig.... Slapp trøtt, ømme brystvorter, og de ble større, svimmel og uvel. Dette allerede i løpet av den første uken etter EL. Positiv test i dag, har ikke IKM før om 4-5 dager... Lykke til, håper du følger meg inn på 1 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå