Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Fant ut jeg er gravid i kveld så Hehe... Venter bare på mannen min som er på jobb så jeg får fortalt han det... Gidder ikke ta det over tlf...
Tussa og Sofie Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Oj, så gøy, gratulerer masse! Du har sikkert litt å tenke på nå, mens du venter på mannen din kan jeg tenke meg! Lykke til da :-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Hehe, går på badet og ser på CB testen ca hver halvtime... hehe kan ikke fatte at jeg er gravid igjen, men.. Den viste et KLART og TYDELIG kryss, så synker vel inn i løpet av noen dager/uker når jeg og mannen min får pratet litt om det..
En til! Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Velkommen! :-) Er ganske fersk her, jeg og. Når er din termin?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Hehe... En gang rundt julaften, men er ikke helt sikker sånn egentlig... Når mensen har kommet med 37, 32 og 29 dager i mellom, så veit jeg ikke hvor lang syklusen min er... Har bare hatt mens 4 ganger siden førstemann kom til verden..... Din da?
kine 24.12.2007 Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Gratulerer så mye, og velkommen hit. Jeg er selv helt fersk inne her med termin rundt 22. des.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå