Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Gjør det enkelt, jeg og sier: GRATULERER GRATULERER GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE TIL ALLE SOM HAR BLITT GRAVIDE!!! :-D Klemme masse på dere alle! *misunnelig som fy* Men gleder meg allikevel med dere!!! *suuuuuuuger til meg alt beibistøvet*
2 tette - med flette Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Slenger meg på her og sier gratulerer til alle missunelig som bare det jeg og, men det blir vel våre andres dag en gang i forhåpentlig nærmeste fremtid
Attekattenoa Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Blir med på denne jeg også! GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE MED SPIRE!!! :-)
Happy H Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 slenger meg på her!!!!!!!! tjohoooooooooooooooooooooooooooo og hurraaaaaaaaaaaaaaa for alle de nygravide damene her inne!!! Utrolig glad på alle sine vegne. Håpe dåkke får et supert svangerskap- Masse lykke til med den lotte voksende magen!!! Stor klem ps; komme snart susende etter eg og!!!hihi
Syltetøy1 Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Signerer denne jeg også. Gratulerer til ALLE som har blitt gravide!! Håper jeg blir medlem av "nygravid gjengen" om ikke så altfor mange dager/uker/mnd'er. Lykke til i svangerskapet alle sammen, det fortjener dere! )
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Hiver meg på her ja! Gratulerer masse, desember er super mnd å få barn i:)
kine 24.12.2007 Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Da bukker og takker jeg, tusen takk alle hyggelige damer. Min oppskrift: - Hadde egentlig pause denne pp'en pga termin 22/12 - (bra) sex en gang, og det var tre dager før EL Symptomer: - Ingen, bare det at TR som ikke kom (har vanligvis ingen tegn før TR kommer heller) Dere fortjener en masse babystøv: ************************************************************ *********************************************************** *********************************************************** ***************BABYSTØV*****************************'' ************************************************************ *********************************************************** *********************************************************** Da håper jeg det er nok til alle slik at jeg ser dere på første trim snart. Lykke til alle sammen )
melkekua™ Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Henger meg på denne ) Har ikke vært her inne på en stund, vært mest på skravle. Trengte litt pusterom! Grattis alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå