Gå til innhold

Gode vogntips???


dimoren

Anbefalte innlegg

Jeg har nå riktignok 3 barn, men har aldri vært så vogngal. Kunnskapen om ulike vogntyper er deretter. Jeg har en liten klump på snart 5 mnd, som vanligvis bruker sin Simo bagvogn - stor og god. Imidlertid er denne vognen tung å dra inn og ut av bilen, ha med på fly (må av og til til fødebyen min), pakke sammen alene på flyplass med 3 barn å passe på osv. Dere skjønner sikkert tegningen. Kanskje den kunne blitt med på sommerferie også..

Jeg er i behov av en ny kjekk vogn. En litt mindre og letter sak, som enkelt kan tas med i bilen, på fly etc - men det viktige er at småtten må kunne ligge godt i den - selv om han ikke skal bruke den så mye og ofte. Jeg vil også ha 4 hjul, helst lufthjul.

 

Finnes det noen gode tips?

 

Jeg har sett på Finn.no vogner som Brio Race/Zenit - er disse å anbefale til så små tasser?

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm... er på utkikk selv jeg:) Har også simo bagvogn og den er veldig fin, men som du sier litt tung og stor å farte med! Har desverre ingen tips å komme med da dette er både mitt 1 barn og vogn:))) Men jeg tenkte jeg skulle ta en tur og kikke og teste litt barnevogner. Putte vesle frøken oppi, legge den sammen, løfte litt på vognen osv.... kanskje andre her som har noen gode vogntips til oss???:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket litt på en som heter carena sprinter. Fire hjul, ikke sånne små, og ryggen kan legges ned. De anbefalte den ikke før babyen var 6 mnd. men legger man i en dyne, så støtter jo den godt rundt babyen.

 

Tror du kan se den på babyshop.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...