Gå til innhold

Kasr har fått en gutt :)

marihøne ♀07 ♀09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått melding med bilde fra sambo til kasr;

"Hils på sneipersen! Født kl 1805 ved keisersnitt på Ullevål. 2,5 kg og 46 cm. Veldig bra med alle"

Så da ble det skikkelig køsniking på kasr :) Jeg vet ikke hvorfor det ble keisersnitt. Skal oppdatere dere når jeg vet mer.

Gratulerer med den lille gutten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med veslegutten!

Håper det fortsatt går bra med dere. Kos dere mest mulig i tiden framover.

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten prins! Blir spennende å høre fødselshistorien din. Jeg har nå skjønnt at jeg blir siste mann ut her .o)

Kos dere masse med det lille knøttet!!!!

Skrevet

Næmmen, se på køsnikeren da!!!

- Gratulerer med gutten! Endelig en gutt i denne feminine gruppen!

Veldig klar for å høre hvordan du opplevde keisersnitt! Og ikke minst hvorfor? Ble det for mye is på deg?

Fotballhelten min gleder seg til å bli bedre kjent med det lille stortalentet til Storhamar Hockey!

Skrevet

Oi, det var en overraskelse, trodde vi var ferdig med køsnikingen nå jeg:)

Gratulerer med en gutt kasr! Gleder oss til å høre fra deg og se bilder av det lille gullet:)

Skrevet

Gratulerer så masse..... ja så var det ikke slutt på denne køsnikingen allikevel.... Håper alt er bare bra med dere. Gleder meg til å høre mere.

Nyt tiden!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper alt er bra med dere. Hyggelig med en gutt til i gruppen :-)

Skrevet

Wow! Gratulerer så mye med den lille! Så fint at alt står bra til. Gleder meg til å høre din historie og ikke minst treffe den lille prinsen!

Beste ønsker fra oss

Skrevet

Ojda! Så her var det mer køsniking, ja! Blir spennende å høre fødselshistorien og hvorfor det ble KS...

Gratulerer massevis med den lille prinsen! Blir fint med litt flere gutter på treffene fremover, synes Amanda ;-)

Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye fra oss. Håper formen din er bra og at dere koser dere. Vi gleder oss til å se lillegutt. Når var egentlig terminen din?

Håper å se deg på treff snart.

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper formen din er fin selv om det ble keisersnitt, og ikke minst at den lille har det bra! Gleder meg til å se dere!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen!

Gleder oss til å høre hele historien og å treffe dere.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille gutten!

Det var køsniking... trodde det var min tur nå, jeg :-)

Jeg må nok sittte her å ruge videre....

Gleder meg til å høre historien din og treffe dere.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Er spent på å høre om årsaken til køsnikinga og keisersnittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...