Gå til innhold

Deres første tegn på at dere var gravide..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva var det?Usikker på om jeg kan være det..ang ømme pupper er hele puppen øm?Jeg er bare sinnsykt øm på sidene liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke ømme pupper.. Går bare rundt og føler en ulmende følelse hele tia.. Føles ut som om jeg er på vei til å bli bilsyk/sjøsyk når som helst.. Hehe.. Ute å fløy her om dagen, og da kjente jeg det igjen.. Pleier ikke å bli sånn uggen av å fly, så jeg tok en test idag, å jaggu.. Positiv...

Kjenner ikke noe mer enn det som har gitt meg mistanke om at jeg kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da...

 

Første gang jeg var gravid så var det liksom litt spreng i brystene, og brystvortene var ømme. Så da var jeg ikke i tvil om at jeg var gravid, for noe liknende hadde jeg aldri kjent. Det var 10 dager etter befruktning.

 

Men denne gangen merket jeg det ikke før jeg følte at magen var blitt litt større, uten at jeg hadde lagt på meg noen kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt uggen, hadde mensmurringer og sliten i korsryggen, slik som under menstruasjon bare at dette var flere dager før IKM og slik blir jeg aldri før mens, så da skjønte jeg det før jeg kjøpte testen. Var også oppblåst i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sinnsykt sliten og trøtt, ville bare sove, sove, sove.. murringer i korsrygg og som Tussa skriver, det startet flere dager før ikm, noe det vanligvis ikke gjør.. veldig tett nese, mener å ha lest at det kan være et tegn, men kanskje det bare var innbilning og kjempeømme, tunge pupper, mest øm på sidene i starten, øm over hele + stikninger nå.. og stikninger i magen.. men det har også mest kommet de siste ukene, etter uke 5 ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det med at menssmertene uteble. Pleier å ha skikkelige smerter i en uke før ikm, dette er intense smerter som varer. Men sist gang jeg skulle hatt tr hadde jeg aldri menssmerter. Ble også pluttselig bilsyk uten at jeg har vært plaget med det før. Puppene var annog er annerledes øm en ikm. Og jkeg var visst gravid jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsbrann, halsbrann og halsbrann!

Startet få dager etter befruktningen, og ga seg ikke....

Ellers bare så utrolig trøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm, trøtt, sliten og følsom! tok en test etter å ha vært kvalm i tre uker.. føltes som om jeg var evig fyllesjuk.. og etter at jeg hadde sittet et par dager å bare vært helt på bunn med masse tårer fant jeg ut at jeg måtte ta en test.. joda positiv den. to dager etter var jeg til legen og fikk bekreftet at jeg var 7 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er fler som har stikninger i magen.. viste ikke om det var normalt eller ikke så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første "tegn" var positiv test.

 

Men har høyrd om fleire her inne som hadde ømme pupper som første tegn. Du får holde oss oppdatert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det liksom på følelsen at noe var på gang. Har prøvd lenge.. Hadde ikm for 5 d siden og testa positivt 2 dager etter ikm. Er oppblåst i magen, kjenner meg som en ballong, føler litt at folk stirrer. Har også noe liknende mens-murring nederst i magen. Har hatt noen kvalmebølger om morgenen-ikke oppkast.. Ellers i fin form :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt første tegn var øm i sidene av puppene, så det var en dag el to jeg trodde jeg var bare stiv... :-) ble kjempe bilsyk som ikke ga seg etter at bilturen var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk 5 dager over IKM uten at det slo ut på CB-testen. De to siste dagene fikk jeg noen voldsomme kramper i magen og jeg trodde mensen kom. Men TR kom aldri, så jeg tok en test for sikkerhetens skyld. Den var positiv.

 

De tegnene som jeg hadde/har lignet veldig på de jeg pleier å ha, når TR ventes. Magen var oppblåst og øm, og har hatt stikninger på siden av magen. Ellers murrer og romler det fælt ;)

 

... hvis det fortsetter sånn som nå tror jeg det blir 9 mnd. i joggebukse, for denne magen er her håpløs. Alt er ubehagelig å ha på seg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk bare hard mage, og hadde hele tiden ,masse busemenner i nesa..hehe! Har ikke hatt ømme pupper før nå i det siste. Er 9 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen uteble seff;) Også hadde jeg SINNSYKT VONDT i magen,skikkelig skikkelig "menssmerter",Og ømme pupper og TRØTT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde vondt i korsryggen å feber følelse.Puppene var ømme på sidene å halsbrann.å jeg kunne ikke få nok av japp og blomkål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehag og lette menssmerter en uke før IKM. Skikkelige menssmerter under en hard joggetur. Stikkende smerter under neste joggetur:) Ømme bryster, lett stikkende på siden... Litt smertefullt å ligge på de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...