Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nok aldri vært så trøtt før,som jeg har vært den siste uken GJESP. er jo bare 4 uker på vei, husker ikke jeg var sånn med de andre, når de var inni magen, helt grusomt er det noen andre som er trøtte her??

Skrevet

Har ikke merket den trøttheten nå, men første gang kunne jeg sovet døgnet rundt, fra ganske tidlig av ja... Varte i mange mndr før det ga seg....!!! Hehe... Lykke til;)

Skrevet

Gjeeeeeesp!! Samme her, drittrøtt! Værst om morran, bedre på formiddag og ille, ILLE på ettermiddag. Sikker på at om jeg slenger meg nedpå i fire-tida, kan jeg sove til dagen etter. Ikke prøvd det enda da.. hehe! Så sliter litt om dagen, for er student og ute i praksis, så blir både jobb og studier, endel som skal skrives. Veilederen min vet ikke at jeg er gravid så hun trur sikkert jeg bare er sløv.. Håper det gir seg snart!

Skrevet

Trøtt - trøtt - trøøøøt..gjeesp.. trøtt. Er i 5 + 3 og eg er så trøtt. I veke 4 var eg så trøtt at eg berre sov. Ganske vanlig å vera så trøtt.

Skrevet

Er sinnsykt trøtt... fra ettermiddagen til jeg leggeer meg... klarer nesten ikke holde meg våken, er ikke mye selskap i meg om dagen...

Skrevet

Trøtt ja.... Er sykemeldt 4 uker pga.trøtthet og kvalme da.... Men så vanvittig kjedelig!!! Å være hjemme og ikke klare gjøre noen ting er helt pyton. Har fine timer mellom klokken 11-15. Da er jeg ganske oppegående, mens de andre timene er jeg trøtt, kvalm og sur rett og slett. Heldigvis har jeg en samboer som vet hvordan jeg er og skjønner situasjonen.

Skrevet

trøøøøøøttttt...huff...vil bare sove... Har mange eksamener og oppgaver som skal skrives, lurer på hvordan det skal gå...

Noen som vet hvor lenge det varer? er 5+2 uker på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...