Gå til innhold

jippi fikk innvilget på tønsberg idag

Anbefalte innlegg

jippi jeg er såååå lettet føler jeg har mistet 10 kilo fra skuldrene mine.. nå kan jeg endlig gå å glede meg resten av svangerskapet uten å gråte å være redd.

hun legen jeg hadde var sååå hyggelig tok meg på alvor all ros til henne.

Fortsetter under...

Gratulerer - jeg fikk innvilget i dag også :) Er det ikke deilig å endelig kunne tenke på det som skal skje etter fødselen også? Dvs at man skal få baby?

For meg har det ikke vært stort rom til å tenke positive tanker rundt den babyen som skal komme.

Men NÅ kan vi glede oss!

Annonse

Mener ikke å ødelgge gleden for deg men tenkte det var lurt at du var litt forberedt på smertene som følger et ks også. Du ligger å er helt avhengi av smertestikllende i min to døgn, det er umulig å ta seg av barnet helt selv de første dagene. Bare det å sette seg opp i sengen er et smerte fullt arbeid. Håper leger å jomødre på tønnsberg er hjelpsomme . Har hatt ufrivillig kisersnitt 2 ganger og første gangn fikk jeg ikke babyen opp til meg før dagen etter fødsel. var surret fast i ledninger å tissepose,føltes veldig vanskelig.Fikk mer help denne gangen, (to uker siden,annet sykehus) du bør også vite at du får en del rier etter keisersnittet pga. livmor som skal trekke seg sammen. Vondt å føde uansett tror jeg. Ønsker deg lykke til. Ps det er bedre å trosse smertene å komme seg ut av senga ,da blir du fortere frisk. Be om mye hjelp og smertestillende ofte.

Hei Chilli. Vondt å høre at du synes det var så illede første døgnene. Med førstemann ble jeg lagt i narkose, men kom til meg selv etter noen timer. Fikk smertestillende nok til å klare å ha gutten min oppi sengen med meg, og hadde kjæresten der hele tiden til å hjelpe første halve døgnet. Så gikk det veldig bra etter det. Hadde selvfølgelig vondt når jegskulle snu meg og reise meg opp og slikt, men hadde gutten min hos meg hele tiden mens jeg lå på sykehuset.

Skal nå ha planlagt KS, og gleder meg virkelig til å få være våken. Ville med dette bare si at det er ikke alle som har så vondt etterpå. Og har man mer vondt enn man orker å takle, kan man be om litt ekstra smertestillende de første to døgnene.

Lykke til, hovedinnlegger.

jeg oxo kjenner meg ikke helt igjen i chilli sin beskrivelse. men alle er forskjellige og alle har forskjellig smerteterskel. men det gjelder vel kanskje å prøve å være positivt innstilt til ks og at man vil bli bra fort. funka fint for meg. se forøvrig innlegget mitt på "til dere som har tatt ks før"

hehe ja nå må jeg le (jeg er den som har lagt inn dette) dette er mitt andre ks så jeg vet hva jeg går til mitt første ks hadde jeg INGEN form for smerter og jeg hadde to operasjoner under ett jeg var få timer etter narkosen oppe å gikk rundt... men så klart alle har forskjellige opplevelser under ett ks. synd du hadde en så fæl opplevelse...

det er jo ikke heller sikkert jeg er like heldig denne gangen men men jeg er iallefall veldig glad for jeg skal ha ks så kan jo du ligger der å skrike å ha vondt. men takk for ditt synspunkt.. du burde heller ikke skrive slike negative ting å ødelegge gleden for andre for du vet jo ikke årsaken til folk.

jeg lar meg ikke skremme men kanskje andre gjør det ...

og bare for å nevne de er kjempe flinke å hjelpsomme i tønsberg.

jeg hadde også sønnen min hos meg hele tiden stekte og ammet han som vanligog jeg hadde ingen form for rier etter mitt første ks. jeg troe bare du har vært veldig uheldig og det er leit for jeg hadde en fantastisk opplevelse.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...