dimoren Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg har nå riktignok 3 barn, men har aldri vært så vogngal. Kunnskapen om ulike vogntyper er deretter. Jeg har en liten klump på snart 5 mnd, som vanligvis bruker sin Simo bagvogn - stor og god. Imidlertid er denne vognen tung å dra inn og ut av bilen, ha med på fly (må av og til til fødebyen min), pakke sammen alene på flyplass med 3 barn å passe på osv. Dere skjønner sikkert tegningen. Kanskje den kunne blitt med på sommerferie også.. Jeg er i behov av en ny kjekk vogn. En litt mindre og letter sak, som enkelt kan tas med i bilen, på fly etc - men det viktige er at småtten må kunne ligge godt i den - selv om han ikke skal bruke den så mye og ofte. Jeg vil også ha 4 hjul, helst lufthjul. Finnes det noen gode tips? Jeg har sett på Finn.no vogner som Brio Race/Zenit - er disse å anbefale til så små tasser? Hjelp!
mammaentiltrulte Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 har du kikket på teutonia mistral? den får du med lufthjul, vendbart håndtak, fire hjul. stødig go god. veier lite og blir lite sammenslått. hører mange er veldig fornøyd med denne.selv har jeg storbor utgaven, prestige so er litt høyere og tyngre. har den omtrent daglig inn og ut av bil og på lange turer. kunne ikke vært mer fornøyd
Murmeline Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Du trenger altså en lett sportsvogn. Feks Teutonia Mistral eller Emmaljunga City cross er tradisjonelle 4hjuls-sportsvogner som veier lite, full liggestilling osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå