Gå til innhold

Oppdatering REDUCTIL!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 November-06 85.0 kilo

11 April (i går) 66.0 kilo

 

Det går sakte men sikkert fremover...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen på Reductil? Går det an å få støtte noen steder hvis den er for dyr, når ikke noe annet hjelper?

 

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj oj oj clara! du er dyktig! er det mye trening og ordentlig kosthold i bildet? og har du skeia ut innimellom!!!!! *klapper for deg* stå på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemelding:) Joda, her er det sunt kosthold og en time på stepmaskin om dagen + at jeg prøver være så aktiv som mulig i sønnen min sin lek, og det blir noen gåturer i uka;) Men samtidig vil jeg si at jeg er veldig bevisst på at dette er en livsstil jeg kan leve med i det lange løp, så jeg har skeia ut innimellom. (Livet uten litt kos i ny og ned er ikke no særlig syns jeg). Men jeg har laget meg en liten regel om at skeier jeg ut, "straffer" det seg i to dager i etterkant, dvs ekstra aktiv og ekstra flink i matveien. Og jeg tror noe av grunnen til at dette funker for meg er at jeg ikke synes det å legge om livsstilen har vært noe stort offer, jeg hadde det virkelig ikke bra med meg selv på 83 kg, og jeg vil aldri tilbake dit. Men for all del, opplever enkelte dager som tyngre enn andre (man blir fort veldig fokusert på det man driver med og for ikke snakke om hvor mange timer jeg har tenkt på mat de siste mnd), men likevel klarer man holde motivasjonen når vektnåla går nedover! Ha en god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på reductil og har gjort det siden slutten av januar. Da jeg begynte var målene som følgende:

Vekt: 93,5

Hæyde: 172

 

Idag, 13 april ser det hele litt lysere ut:

Vekt: 78,4

Høyde: Fremdeles den samme ;-)

 

Så på 2,4 mnd har jeg altså gått ned nesten 15 kg. Ganske så fornøyd med meg selv må jeg si ;-)) "bare" 8,4 kg til nå, så har jeg nådd det målet jeg satte meg. Men som kjent, er de siste kilone de tøffeste å få av seg, så jeg regner med at det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6 uker med reductil har jeg nå gått ned 11,5kg og sist jeg målte hadde jeg mistet 21 cm. Har vært en uke syk (tok ikke pillene da for de ville bare kommet i retur) og denne uka har jeg ikke fått trent noe som helst men gått ned alikevel så er overlykkelig for det. Full skjerpings neste uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

clara: høres ut som om du har samme innstilling som meg. aldri mer opp på den vekta jeg var, uansett om det betyr blod slit og tårer .. har ett stykke igjen å gå. ti kg til så er jeg himmelfornøyd. men det koster som du sier. man må tenke på hva man putter i seg , og røre seg mere. men man må kose seg innimellom! krysser fingra for at det går fremover, og at det holder etterpå også:) skal på jobb nå, så er det trening etterpå....så kan jeg ta en velfortjent lørdagskveld!! god helg alle sammen!!!:):) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...