solstråle :) Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Har fått helt blackout.. kommer ikke på en eneste en selv..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Kjærlighetsvisa med Halvdan Sivertsen. Siste jeg var i bryllup ble denne sunget samtidig som alle som var der tente hvert sitt t-lys vi satte på et rødt hjerte i papp foran brudeparet. Veldig fin sang....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Hymne til kjærligheten, eller noe sånt. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/162177
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 fant teksten også http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=47&conference=14&posting=20500000001407615
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 "gabriellas sang"- film musikken til "Så som i himmelen" Nydelig sang! Hego; Ble dette gjort i kirka? Jeg har veldig lyst til å ha en form for lys-tenning i kirka..
Frøken Bollerund Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Mitt hjerte er ditt med Alf Prøysen (May Britt Andersen) Kjempefin, den skal vi ha i kirken sammen med en sang til.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 "the rose" Eller "frøet" på norsk Frøet (Amanda McBrown/Terje Formo) Det er sagt at kjærligheten har rom med smerte i, når din klint blir skilt fra hveten tar du steg mot å bli fri. Det er sorg i alles glede Du gråter bak ditt smil Ikke stans når du er nede men ta fatt på neste mil. Er du redd ditt hjerte brister Skyr ild for du er brent For å ha når andre mister har du gravd med ditt talent. Når du står og lar deg lamme når angst har gjort deg stiv Blir din sjel en kostbar ramme om et bilde uten liv. Når en natt har frosne hænder som vil gripe om din sjel Og de rop ditt hjerte sender bare ties kaldt ihjel hent din visdom fra en vinter som har lagt alt liv i snø dypt i jordens labyrinter vokser spirer fra et frø.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Kjærlighet (Vladimir Cosma/Rolf Tofte) Kjærlighet - varmeste ord på jord Kjærlighet - når det slår rod og gror Spres det lys midt i et mørke som inn til vor verden kom og skapte hat og grenser Kjærlighet - uten de store ord setter de dybe sterke spor Varsom hånd over et smilløst kinn Baner kjærlig vei, inn til et frossent sinn ref.: Ingen kan kreve men alle kan gi Ingen kan leve foruten fordi Kjærlighet skaper nytt liv og nytt håp Der hvor hatet råder
babyandme Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Sissel Kyrkjebø synger en fin sang som jeg tror heter kjærlighet.. en veldig vakker sang som egner seg fint til bryllup:) Lykke til med bryllupet, og kos deg med planleggingen!
solstråle :) Skrevet 14. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2007 Takk for fine forslag alle sammen! Lurer litt på å overraske min kommede mann med å synge en fin sang til ham i kirken. Men det spørs jo om jeg tør.. :-s Nå har jeg hvertfall et utgangspunkt å gå etter, så får jeg se hva jeg gjør.. Lykke til med planleggingen alle sammen!
Lykke(lig) Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 "Å kunne æ skrive" av Bremnes. Den e helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå