lailalisa Skrevet 12. april 2007 #1 Del Skrevet 12. april 2007 Men ingenting skjer..Hehe.. Bagen er ihvertfall pakket og leggene er barbert:P hihi.. Hvordan går det med dere andre her inne da?? klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor75 Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 He he, barbere leggene!:-) -det var et bra tips!!Jeg er også veeldig klar nå..hadde termin 9.april..så jeg venter og venter..Skal på UL sjekk på sykehuset imorgen tidlig, gleder meg til å se den lille jenta igjen.. Kjenner ingen tegn på fødsel jeg heller..:-(..-og hver lille kynner tolkes i fødselsretning nå..he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærlyng Skrevet 12. april 2007 #3 Del Skrevet 12. april 2007 Har termin i dag jeg også! Får rier av sex, men det går over etter en stund dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. april 2007 #4 Del Skrevet 12. april 2007 Ingen bag pakket her! Tenkte at dersom jeg venter med bagen, så skjer det kanskje noe. Øøøø...Hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle77 Skrevet 13. april 2007 #5 Del Skrevet 13. april 2007 termin imorra jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vår2007 Skrevet 13. april 2007 #6 Del Skrevet 13. april 2007 min også!!!tjohooo!!vært på min 3 time med modningsakupuntur i dag...så nå mååå det jo bare skje noe snart!!er fryktelig utolmodig nå!(selv om jeg vet at det kan fint gå en uke eller to til da..sukk) Lykke til da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2småkrapyl Skrevet 13. april 2007 #7 Del Skrevet 13. april 2007 2 dager over på meg. Leste akkurat at man bør ha sex minst to ganger om dagen og gjerne flere dager på rad for at det skal hjelpe noe særlig. Da utgår det for min del...ikke akkurat klar for mer sex til tross for ulidelige ventedager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå