Gå til innhold

EL-smerter??

MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har el-smerter, ligner disse på mens-smerter?? Har litt ubehag og smerter i magen i dag, og lurer på om det kan være EL? Hadde en SA for 2,5 uker siden, så håper det er det da.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Skrevet

ja, sånn kjennes dut når eg har eggløsning hvertfall.

Men litt mer sånn stikkende smerter. Litt vanskelig å forklare.

Her e TR tilbake,så no kan vi snart starte på vår første PP etter SA.

Eg e veldig spent,og litt redd og..hihi=)

Skrevet

ja, eg skjønner ka du mener med stikkende smerter! Er det eg har jo:) Vil ikkje ha TR eg..:) Eller... på en måte vil eg det, men eg må jo prøve no og... Lar ingen sjanser gå fra oss :P

Skjønner at du er litt redd, dersom eg blir gravid igjen kommer eg til å være kjempenervøs leeenge..... Men det SKAL gå bra neste gang! :)

Skrevet

Nei d e bare å hive seg, må benytte alle sjanser du har!!!!!!!

Så egentlig burde du vell ikkje vert her inne no..hihi...

Eg ville heller ikkje ha TR, men no når den først e no her, vet eg hvertfall at alt e back to normal!

Klart det skal gå bra neste gang, no satser vi på at vi har brukt opp uflaksen vår om eg kan kalle d d..du skjønna!!!!

Eg tror faktisk at d komme t å gå kjempe fint neste gang eg, men vil nok komme til å være ekstra forsiktig og ta litt ekstra turerpå do.hehe

Skrevet

Sambo er på jobb til kl 22, og han må nesten være med på baby-laginga :P Hehe.

Ja, eg og satser på at uflaksen er brukt opp. Eg er også optimistisk med tanke på neste gang, og har stor tro på at det vil gå bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...