MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Dere som har el-smerter, ligner disse på mens-smerter?? Har litt ubehag og smerter i magen i dag, og lurer på om det kan være EL? Hadde en SA for 2,5 uker siden, så håper det er det da.....
Happy H Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 ja, sånn kjennes dut når eg har eggløsning hvertfall. Men litt mer sånn stikkende smerter. Litt vanskelig å forklare. Her e TR tilbake,så no kan vi snart starte på vår første PP etter SA. Eg e veldig spent,og litt redd og..hihi=)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 ja, eg skjønner ka du mener med stikkende smerter! Er det eg har jo:) Vil ikkje ha TR eg.. Eller... på en måte vil eg det, men eg må jo prøve no og... Lar ingen sjanser gå fra oss Skjønner at du er litt redd, dersom eg blir gravid igjen kommer eg til å være kjempenervøs leeenge..... Men det SKAL gå bra neste gang!
Happy H Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Nei d e bare å hive seg, må benytte alle sjanser du har!!!!!!! Så egentlig burde du vell ikkje vert her inne no..hihi... Eg ville heller ikkje ha TR, men no når den først e no her, vet eg hvertfall at alt e back to normal! Klart det skal gå bra neste gang, no satser vi på at vi har brukt opp uflaksen vår om eg kan kalle d d..du skjønna!!!! Eg tror faktisk at d komme t å gå kjempe fint neste gang eg, men vil nok komme til å være ekstra forsiktig og ta litt ekstra turerpå do.hehe
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Sambo er på jobb til kl 22, og han må nesten være med på baby-laginga Hehe. Ja, eg og satser på at uflaksen er brukt opp. Eg er også optimistisk med tanke på neste gang, og har stor tro på at det vil gå bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå