Gå til innhold

Helios 17. april, treff for sommermager, påmelding

Anbefalte innlegg

Påmeldte hittil:

martina85

simsala

tosofo y el chiquitin

Kamam-aug07

Nennan

Mandla*30.08.05*&*t.15.06.07*

theatvertimot (litt usikker)

Shoosa

Helios ligger i Hausmanns gate 8L. Du kan ta buss 34 og 54 til Jakobs kirke, eller trikk 11, 12, 13 og 17 og buss 31 til Hausmanns gate. Bruk trafikanten.no, så finner du nok ut av det :) De har et fint kart som kan vise gangruter også.

Jeg kan hele dagen, egentlig, men vet at det er flere som har forskjellige ønsker angående tidspunkt. Skriv dem inn her, så prøver vi å samkjøre det så godt det lar seg gjøre.

Fortsetter under...

Jeg vil også være med. Jeg jobber fra 11- 15 rett ved Helios, men kan som en annen bare komme senere hvis det starter før. Helios stenger jo "tidlig" tror jeg, men da kan vi jo kanskje flytte oss til cafe sara som ligger rett over gaten!?

Annonse

Får prøve å ta en oppsummering her:

Mandla skal til jordmor, men er ferdig ca. 10.

Polkadot skal jobbe fra 11-15.

tristane kan ikke på morgenen (men etter 12 eller 13 går greit?).

Malin+1 skal på forelesning 13-14.

Jeg får besøk av foreldrene mine tirsdag kveld, og må være hjemme fra rundt 16 for å lage middag.

ninaorits skal på yoga 17 til 18.30.

nennan skal på yoga til klokken 18 (men er ledig før på dagen?)

Det tror jeg er alle som har meldt fra om ønsker for tidspunkt. Vanskelig å få det til å passe for alle, men det ser ut til at mellom 12 og 16 er det som passer for flest. Dessuten er det ganske mange som kan etter 18, såvidt jeg kan se.

Jeg begynner å lure på om det er plass til så mange på Helios. De har en ganske stor sofa, men resten av bordene har bare krakker. Er jo ikke barebare å presse 13 gravide damer ned i en og samme sofa... Vi får bytte på å sitte på krakk og sofa da, antageligvis. Ellers så nevnte Polkadot at cafe sara ligger rett over gaten. Der har jeg ikke vært, men hvis det er bedre plass der, har jeg ingenting i mot å flytte på meg.

En annen mulighet er at vi rett og slett deler oss i to puljer. Helios har faktisk åpent til ti om kvelden, tror jeg. Det er butikkdelen som stenger tidligere. Men vi må bestemme oss fort, så jeg setter opp klokken 12 først. Så kan de som heller vil ha på kveldstid sette opp en egen sak.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...