Gå til innhold

Hvordan vogn vil du ha? =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... dette er litt snodig...men jeg har tenkt litt i dag på hvilken vogn jeg vil ha til min lille=P Blitt så glad i Emmaljunga Edge Duo Combi!! =) Synes det er mange andre fine oxo, men tror jeg vil begynne med denne.. Men hvem vet- d kan jo dukke opp helt nye, kjempefine vogner innen jeg blir gravid...=D Hehe... måtte bare si d!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! Det har jeg tenkt på og!!! Jeg holdt til og med på å kjøpe en i januar... Jeg har veldig lyst på en trehjuling med sånt klikksystem. Foreløpig holder jeg en knapp på en Janet-vogn. Men vi får se...

Jeg er da så heldig at farfar har lagd en deal med meg. Får han et barnebarn innen 2007 skal han kjøpe hele sulamitten til oss. Dvs vogn, bilsete og sportsvognsete. Det kommer jo greit med! Men siden jeg ikke vil ha vinterbarn er vi blitt enige om at så lenge jeg er på vei i 2007 står avtalen!

Skrevet

Heldig du er!! Det kommer godt med=) Håper noen vil kjøpe inn litt av d jeg trenger når den tiden kommer=) For d er en del=P hehehe....

Skrevet

he he det kommer veeeldig godt med... For jeg har funnet ut at jeg har dyr smak... Er nok ikke sikkert jeg kommer til å kjøpe alt sånn som jeg har lyst, men vogna koster 8000... og har veldig lyst på den runde senga og stellebordet fra stokke... og det er jo noen tusen.. og det er bare tre ting!!! he he... så håper det er flere som kommer med bidrag!

Og for at jeg ikke skal virke snobbete altså. Det er bare det jeg har veldig lyst på! Ikke noe krav... Men vi ønsker vel alle det flotteste til våre barn?

Skrevet

Jeg vil ha en Emmaljunga City Cross i Platina. Den passer til både jente og gutt. Synes den i rosa er kjempefin, men den passer dårlig til gutt. Men vet ikke om jeg ønsker CityBag eller hardbag. Synes det høres så praktisk ut når bagen kan tas med inn =)

Men er utrilig mange fine! Men ingen 3-hjuling på meg, det er helt sikkert.

Skrevet

Jeg vil ha Emmaljunga Edge Duo i sort.

Jenter med dyr smak på denne siden ;o)

Skrevet

Bare det beste for våre små;)

Skrevet

Hehe... Det var det svigers sa også... Jeg skulle ikke behøve å kjøpe vogn på salg... Only the best ;)

Skrevet

Jeg har en easywalker fra før etter tulla på 3 år. For babytiden ønsker jeg meg en simo bagvogn frem til nurket KREVER å få sitte og se framover når vi er ute på tur.. hvilket var rundt 6 mndr med jenta mi..

Skrevet

Silver Cross...enten svart eller mørkeblå:)

Skrevet

Jeg har en svart svitun comi fra første fødte og er kjempe fornøyd med den, falt får den med en gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...