Gå til innhold

Mammabukser allerede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+5 og har allerede måttet ta i bruk mammajeansen min fra forrige gang. Magen tyyyter jo ut! Men er jo ikke babymagen da, bare veldig oppblåst + at jeg har jo et lite "belegg" fra forrige svangerskap, he-he :) . Sist begynte jeg med mammabukser i uke 15! Søsteren min er 18 uker på vei nå, og jeg ser nesten like gravid ut som henne... Nesten litt flaut :)

Skrevet

hei :) jeg vet hvordan du har det. jeg er 6+6 idag og må straks gå i skapet å finne fram gravide klærna. har også et lite belegg fra forrige svangerskap. sønnen min er 8 mnd, så jeg har ikke blitt helt mitt gamle jeg enda :) men jeg syns det er penere å gå med gravide bukser, enn at alt tyter ut her og der i vanlige bukser :)

Skrevet

Hei

Detter er første gang for meg og er nå 10 + 4 og i går mått jeg kjøpe mine første gravid bukser :) Magen synes jo som bare det og alle som ikke har sett meg på lenge ser at jeg er gravid :) Pleier å ha en smal midje og nå er den borte :)))

Jeg går og håper at jeg er gravid med tvillinger og at det er derfor magen er så stor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...