~chess~ Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg er 7+5 og har allerede måttet ta i bruk mammajeansen min fra forrige gang. Magen tyyyter jo ut! Men er jo ikke babymagen da, bare veldig oppblåst + at jeg har jo et lite "belegg" fra forrige svangerskap, he-he . Sist begynte jeg med mammabukser i uke 15! Søsteren min er 18 uker på vei nå, og jeg ser nesten like gravid ut som henne... Nesten litt flaut
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 hei jeg vet hvordan du har det. jeg er 6+6 idag og må straks gå i skapet å finne fram gravide klærna. har også et lite belegg fra forrige svangerskap. sønnen min er 8 mnd, så jeg har ikke blitt helt mitt gamle jeg enda men jeg syns det er penere å gå med gravide bukser, enn at alt tyter ut her og der i vanlige bukser
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Hei Detter er første gang for meg og er nå 10 + 4 og i går mått jeg kjøpe mine første gravid bukser Magen synes jo som bare det og alle som ikke har sett meg på lenge ser at jeg er gravid Pleier å ha en smal midje og nå er den borte )) Jeg går og håper at jeg er gravid med tvillinger og at det er derfor magen er så stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå