Gå til innhold

Hei Oslo og omegn damer:-)

Mirte

Anbefalte innlegg

Hei på dere:-)

Takk for i går jenter, det var hyggelig som alltid.

Da har jeg reservert bord på Santinos tirsdag den 24. april kl 1700!

Meld dere på!!!!

Vi må vel også snart begynne å tenke på steder som har plass til å ta i mot barnevogner med innhold også:-)

Neste ut nå er Lilleprins i magen. Lykke til!

Fortsetter under...

takk for igår ja!

Veldig koselig, og første "treffet" for mitt vedkommende. Jeg fikk jo på langt nær snakket med dere alle sammen, derfor ser jeg frem til å treffe mange av dere igjen 24. april kl. 17!

For egen del begynner permisjonen imorgen, og jeg har kun 25 dager igjen til termin 7 mai! Gleder meg VELDIG!!!!!!!

Lykke til hele gjengen!!

Solskinnshilsen fra

Takk for i går!

Det var veldig hyggelig!

Gleder meg å se dere igjen på min bursdag, hehe. Jeg hadde nok ikke orket å lage selskap ellers, men nå blir jo det arrangert ;-)

Lager påmeldingsliste for at alle dere andre kan klippe ut dette og føye dere i rekken:

Mirte

Sondres mamma

Lunas gutt

Takk for nok et koselig treff i går jenter! Jeg er med den 24.4, og for de som ikke var med i går og ønsker å delta på neste treff, kan jeg opplyse at vi snakker om Santinos i Tordenskjoldsgaten.

viderefører påmeldingslisten:

Mirte

Sondres mamma

Lunas gutt

Wonderboy i magen

Lykke til Lilleprins i magen, vil tenke på deg neste onsdag!!

Annonse

Hei!

Synd jeg ikke fikk blitt med sist, men jeg er klar for neste treff!

I dag er min første dag i permisjonen. Sov lenge (til meg å være), spist frokost, lest avisen, sett på frokost TV og nå kjeder jeg meg allerede! Måtte bare sjekke jobbmailen min og har allerede vært i kontakt med mine kollegaer... Må bli vant til å slappe av litt mer, tror jeg :-) Ja, ja, har akkurat vært i kontakt med en interiørkonsulent som skal hjelpe til med innredning av kjelleretasjen, og hun var ledig i dag, så da har jeg noe å se frem til.

Legger meg på påmeldingslisten:

Mirte

Sondres mamma

Lunas gutt

Wonderboy i magen

Enestående

coscos

Gleder meg til å se gamle og nye fjes!

Hei alle sammen!!

Takk for sist! Det var veldig koselig - som alltid!!

Tror nok dette treffet kommer litt for tidlig for meg og lilleprinsen. Men man skal aldri si aldri. Jeg er veldig selskapssyk og Santinos er en super restaurant.

Takk for lykkeønskningene. Har nå fått så mye vann i føttene at jeg ikke får på meg noen sko nesten. I dag har jeg fått blemmer også etter at skoene har begynt å gnage skikkelig. Bra d er bare noen dager igjen.

Hvis vi ikke sees så kos dere så mye!! Skal legge ut info om KS så fort jeg er på bena.

God helg alle sammen!! Ser ut som det blir nydelig vær!!

:-)

Hei til alle sammen,

jeg tør ikke helt å melde meg på dette møtet. 'Det ser ut som jeg snart følger etter Lilleprins i magen. Med min svangerskapsforgiftning (intrahepatiske colestase) vil legene ikke venter til lenger en uke 37, og det er fra fredag denne uken. Nærmere blir forhåpentlig bestemt og avtalt denne torsdagen

Jeg hadde jo såvidt en fin svangerskap uten store plager, bare i det siste er kommet alt med det samme, føler jeg. Ved siden av svangerskapsforgiftning har jeg fått forhøyd blodtrykke, og - man tror ikke at det er ikke mulig - en ribbebensbrudd pga sterk hoste over to uker. Jeg gikk til fastlegen min da jeg ble syk med bronkitt, men hun foretrekker at man helst ikke ta noe medisin under svangerskapet. Dessverre har dette ført til at jeg sitte her og putte en god del paracet i meg for å kunne takle smerte i forbindelse med ribbebensbrudd...

Annonse

Hei!

Da tror jeg at jeg er klar for mitt første treff. Har tenkt å fortelle på jobb i morgen at jeg er gravid, så da er jeg offisielt gravid fra og med i morgen:-)

Da ses vi på Santinos den 24!

Liste over påmeldte:

Mirte

Sondres mamma

Lunas gutt

Wonderboy i magen

Enestående

coscos

Roma14

Anna

Lima

Cathrine

Tebekaa

Hei jenter.

Tenk - i skrivende stund er Lilleprins i magen i ferd med å bli mamma for 2. gang : )))

Jeg regner med at jeg dukker opp på treff også denne gangen - må benytte anledningen så lenge jeg har verdens beste barnevakter på Ullevål: )

Vil også minne om at de som som vil være med på mailinglisten, må sende meg en mail via nicket mitt med følgende info:

navn - mailadresse - mobilnummer - termindato

Liste over påmeldte Santinos 24. april:

Mirte

Sondres mamma

Lunas gutt

Wonderboy i magen

Enestående

coscos

Roma14

Anna

Lima

Cathrine

Tebekaa

Maggi

Ha en fantastisk dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...