Gå til innhold

Er dette å lure..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. har ingen intesjoner om å lure sambo altså. Har sagt i fra at jeg sluttet på p-pillen for 1 1/2 år siden.(tiden går fort) ... Har sagt at han må bruke kondom og at det får være hans ansvar, men det gjør han ikke.Sitter og håper på at han skal komme hjem rundt EL tid. (han er mye vekke)... bør jeg si at nå har jeg EL, eller kan jeg bare la det passere? Har lyst på en liten, men det har jeg ikke sagt til han.. i hvertfall ikke direkte.

Rart med det.. Men går opp og ned disse lystene mine hva angår barn. mest fordi jeg er redd for hvordan andre rundt oss skal reagerer. Og så sier jeg til meg selv at hvis jeg bryr meg om hva andre mener, vel da er jeg barnslig og ikke moden nok til å fåbarn... Hjelp.

Som dere sikkert skjønner har jeg mange tanker rundt dette. Og hvordan kan jeg si til han at jeg vil ha barn, uten at han får panikk.. kan se det for meg allerede...huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kommer ikke utenom kommunikasjonen! For at forholdet skal være bra er det nøedvendig at en er åpne og direkte med hva en ønsker seg. Fortell ham at du har el, og minn ham på at det er hans ansvar med prevensjon. Si at du gjerne vil droppe prev, men at det er opp til ham. Ellers kan han lett føle seg lurt.

Lykke til med praten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...