Gå til innhold

Havfrue

Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skrev at du har legeutdanning fra utlandet som ikke blir godkjent her...Går det ikke ann å ta noen supleringsfag og få det godkjent i Norge?

Skrevet

Jeg må ta flere forskjellige prøver og tør ikke rett og slett ( ble ferdig på Universitet for 15 år siden). Kanskje kommer til å gjøre i fremtiden...

Skrevet

Ok, må være kjedelig å ha en så lang og god utdannelse å ikke få brukt den.

Men du får vel god bruk av legeutdannelsen i den utdannelsen du tar nå og :-)

Skrevet

Ja da dette er ganske kjedelig, jobbet i 10 år på ambulansen, trivdes veldig godt :) Livet skal ikke vare rettferdig:(

Skrevet

Men fint du får jobbe innen helse igjen nå da :-)

Skrevet

Det blir fint når jeg får en jobb,hehe. Ikke så enkelt ...

Skrevet

Er det ikke mulig å ta ambulase greia her. Det er jo ikke like omfattende som legeutdannelsen, eller?

Skrevet

For å søke på videreutdanning i ambulanse, må jeg være autorisert helsepersonell. Autorisasjon får jeg etter skolen i neste år. Da kan jeg søke og studere 2 år til på HIST, få se om jeg orker å gå på skolen igjen :) Gikk på skolen i 20 år tilsammen :)

Skrevet

Shit as! Norge er et teit land! ;)

Skrevet

Nei da! Sånn er i hele Europa, desverre. Kjenner en fra Ungarn, han begynte å jobbe på sykehus som anestesi overlege etter at Ungarn kom i EU. Kunne ikke eneste ord på norsk han... Jeg må vente til Ukraina blir i EU ( kanskje om 100 år, hehe). Har prøvd å søke jobb ( kan få lisens hvis noen tar meg på arbeid) og dette var håpløst... De har angst mot gamle Sovjet, hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...