Sola mi:) Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 har siden el hatt stikninger og menslignende smerter.. det jeg da kaller menslignende smerter er murring i korsryggen. noen ganger er det litt intenst, andre ganger veldig svakt.. men kjenner det jevnt over hele tiden, og lurer på om noen andre har det slik?
gravidmeja83 Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 hei ! Jeg har også hatt menslikninde smerter og stikninger siden en liten uke etter eggløsning. Tror det har med at egget fester seg i livmorveggen og kanskje livmoren begynner å strekke seg. Tror nok det er veldig vanlig med slike smerter, har hørt flere kjente snakke om dem i alle fall, og er visst ikke noe å bekymre seg for. For meg gjør det svangerskapet litt mer virkelig ;-)
Sola mi:) Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Sant nok og det at puppene er ømme.. må liksom trykke på dem hele tiden for virkelig kjenne at de er skikkelig ømme. hehe.. sist jeg var til gu sa legen at jeg hadde bakovervendt livmor.. han forklarte det med at den da lå vendt mot ryggen, (logisk nok..) kanskje derfor murringen er sterkest i korsryggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå