Gå til innhold

Innvilget før jeg fikk sagt noe! Hurra for 17.mai!

Anbefalte innlegg

Jøje :) Nå er jeg lettet. Pga tidligere traumatisk fødsel med hjerneblødning på babyen og totalruptur på meg var det å gå gjennom en vaginal fødsel for meg en svært vanskelig tanke.

I dag var jeg på Voss (fritt sykehusvalg, valgt etter anbefaling fra en rekke helsepersonell jeg har snakket med) og legen hilste høflig på meg. Han så kort på søknaden sendt fra min lege, så så kort i journalen min og bare slo fast med en gang at her var det ikke snakk om å anbefale noe annet enn keisersnitt. "Passer det med 18.mai??" spurte han.

Puh!! Jeg ble så vanvittig lettet. Jeg trengte ikke å si noe en gang! Han sa at jeg sikkert hadde fått innvilget på Haukeland også, men det er jeg nok ikke så sikker på. Var til samtale på Haukeland ang fødselsangst (pga tidligere fødsel) før jul og legen jeg snakket med da mente at det var ingenting i veien for å prøve vanlig fødsel, dog uten at det ble konkludert noe fra den samtalen.

Vi fikk en omvisning etterpå og en samtale med jordmor som gikk gjennom forløpet. Så 17.mai blir i år på Voss, og det gleder jeg meg til :) De har jo Vestlandets flotteste 17.maitog!

Så da blir det litt feiring og litt undersøkelser og blodprøvetaking osv. Hurra for 17.mai :)

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...