Gå til innhold

Alenemor.!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er alene mamma til ei prinsesse på snart 8 år og en nydelig prins på 3 mnd :) Har vært det i 6 år nå.....da lurer du sikkert på hvordan det er mulig......Kort fortalt.....hadde en affære med mitt første barns far for ett år siden....Så plutselig kom det en prins hehe! Vi passer ikke som kjærester under samme tak,har ett lite håp men men.......

Og det å være alenemor har ikke vært noe problem for min del,synes at det har vært bedre å være alene og vite hvor du selv er enn å aldri vite hvor din kjæreste er...Hvis dere skjønte den?

Klart det er noen utfordringer men man greier det man må.....det jeg synes er mest slitsomt er å aldri ha så mye penger til overs at jeg slipper å velge om jeg kan kjøpe meg ett par sokker eller en time hos frisøren...mm litt satt på spissen!

Men så må jeg få fortelle at pappaen har hjulpet oss økonomisk også da han skal ha all takk for det ja.....

Så hjelper det litt at jeg er sta og egen også da, til ergelse for noen men....til god hjelp for meg selv da jeg må ta endel valg.......

Men vi er jo alle ulike og det er nok mye å ta hensyn til når/hvis man blir alene om hovedomsorgen.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8949742-alenemor/#findComment-8954135
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...