Strålende Skrevet 12. april 2007 #1 Del Skrevet 12. april 2007 Flere ? Jeg begynner bli ganske så klar... selv om det sikkert er like greit å gå til termin .. men gleeeder meg sånnnn til å se nurket.. og har småondter hver dag så skal bli godt når de er over ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 12 dager og veldig spent:) Men ikke helt klar?! Eller- vet lisssom ikke. Herreguuuuuuuuuuud, å bli mamma blir stort! Hjelp og jippi samtidig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strålende Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2007 JA det blir rart !!! grugleder meg jeg hihi men skal nok klare dette og KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirremamma Skrevet 14. april 2007 #4 Del Skrevet 14. april 2007 hei =) kjenner den følelsen, har 16 dager igjen i dag og er kjempeklar til å føde =) har gått og hatt mensenmurringer siden i går ettermiddag men tørr ikke håpe på at d er noe på gang =) ellers er jeg i kjempefin form,så lei er jeg ikke...har bare så lyst til å endelig få se den lille jenta vår,holde henne =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altommeg Skrevet 14. april 2007 #5 Del Skrevet 14. april 2007 12 dager igjen her og er veldig klar...... ikke lei altså men klar for og møte snuppa mi...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. april 2007 #6 Del Skrevet 14. april 2007 har 15 dager igjen, og jeg er ogsaa ganske sugen paa aa faa det hele overstaatt..... Vil se babyen min og vil gjerne slippe den store magen og alt ubehaget den medfoerer....Naa er alt fokuset paa aa lete etter tegn...men er ingenting foreloebbig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. april 2007 #7 Del Skrevet 15. april 2007 14 dager igjen æ å;.)E kjæmpeklar for fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde86**to tette** Skrevet 16. april 2007 #8 Del Skrevet 16. april 2007 12 daga igjæn nu har æ!!!!! Håpe d skjer nu snart. Blir sprø av å vente.... FØDEKLAR DE LUX!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå