Gå til innhold

Hva er din favoritt blomster/plante?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har maaange, men er spesielt glad i tulipaner:)

Syns også det er fint med MASSE stemorsblomster i 1krukke, skikkelig tett.

Fortsetter under...

Skrevet

Avskårende: Tulipaner, ute i krukker Engletrompeter, Pioner. Også finnes det jo bare såååååååååååå mange andre fine planter. :-))

Skrevet

Jeg er veldig glad i flittig Lise. Spesielt de med mørke, spraglete blader.

Skrevet

Fredsliljer er den flotteste planten jeg vet om. Elsker de!

Skrevet

Ja er så mange! Tulipaner, pioner osv. Men den absolutte favoritten er vel kanskje Akeleier. De er så nydelige!

Skrevet

Klarer ikke å velge en, he he..

Jeg liker peoner, hortensia, klatrehortensia, syrin, syrin-hortensia, blåregn, sommerfuglbusk, klematis, lavendel, liljer, roser osv;-)

Liker frodige planter:-D

Annonse

Skrevet

enig klarer heller ikke å bestemme 1 sort. liker akeleier, roser, jasmin, hortensia, valmuer, dahlia, iris, krokus. Syriner, vannliljer. orkideer.ballblom, trollius ballblom. klematis. blåregn. tulipan.

Alle disse plantet jeg i den nye hagen min i fjor... : )

liker også blåveis og hvitveis... :)

Skrevet

Akkurat nå er krokus yndlingen min. Når krokusen titter opp av snøen eller jorda, da er det vår!!!

Dessuten blir det fine små buketter som pynter fint opp på kjøkkenet:)

Skrevet

Hosta (bladlilje) , Astilber og Solhatt og rodhodendron er mine favoritter. også roser da... Og nå på våren er det jo vakkert med påskeliljer!

Skrevet

Mye forskjellig!

syns sørgepil og blodbøk er nydelige trær...

sommerblomster er jeg ikke så glad i , men syns løvemunn lukter fantastisk og er ganske tøffe!

ellers har jeg en forkjærlighet for brudespiraea, Stilkrosen "Duftwolke", Mimosa hostilis, Datura (piggeple), Ipomoea (vindel), salvia divinorum (ulovlig i Norge, men veldig fin)... maaaange fler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...